WooDoo Creative Commons License 2006.11.18 0 0 235

>blackdani:

kb. 2 hete voltam Szombathelyen, megnéztem azt a kék Aixamot, meg mutatott még a srác egy másikat, ami szerinte hibátlan. A "hibátlant" 450-ért adta volna. Az is nagyjából kék volt, de voltak rajta sötétkék és világoskék, sőt még metálkék elemek is, a hűtője nem volt eredeti, a kárpit le volt szakadva hátul, a km-óra nem ment. Szóval elég leharcolt volt a kocsi, de belül szépen ki volt takarítva, és egy jó Clarion rádió is volt benne, biztos van akinek számít:) Sokat nem nézegettem, mert ilyen állapotú járgányokat még olcsóbban sem veszek. A srác nem sokat konyít a mopedautókhoz, inkább olyan seftes fajta. Telefonon keresztül korrektnek tűnt, azért is autóztam el Debrecenből Szombathelyig (potyára), de nekem nem feleltek meg azok a kocsik.

 

Az aixamnak alu az alváza, az nem rohad el, max. hullámos, ha törött volt a kocsi. A motortartó van csak vasból. Az aixam általában nem megy 65-öt, max 60-at, de ha kopott a szíj, lehet csak 50 a végsebessége. Az új szíj 30 mm széles. Ha törésgyanús a kocsi, meg kell emelni az első kerék mögött az alvázat, és jól meg kell rángatni a vastag acél csövet, amihez a gólyalábak csatlakoznak. Ha mozog a cső, felejtős a járgány, mert letört a műszerfal alatt az alu öntvény csatlakozó, és szinte lehetetlen javítani.

 

400-ért jó eséllyel csak karambolos járgányt kapsz, de biztos vannak olyan szerencsések is, akik olcsón tudnak jó kocsit venni, bár nekem más tapasztalataim vannak.

 

Az adásvételi kevés, kell az eredeti gépkönyv is, nem szabad fénymásoltat elfogadni. Legyen benne minden pecsét, aláírás, bélyeg, fénykép, és legyen kivonva (Abgemeldet) a forgalomból. A műszaki matrica lehetőleg ne több éves legyen, mert akkor évekig rohadt (törötten) valahol a járgány.

Előzmény: blackdani (234)