Szép jó reggetl!
Haelkerülte volna figxelmedet - mert a lényeg majdnem mindíg elkerüli - akkor olvasd át újból a 6-os számú hozzászólást.......
Nem ártana, ha végre rendet raknál ez ügyben odabelül.....
Am iaz azonosítókat illeti, sok mindenben igazad van, de akkor is...
És sok minden mást is leír a "szabályzat" és hánynakrá fittyet ezerrel..... Szóval azokat az azonosító számokat inkább a szakembernek kénel tudnia, hogy hol keresse, mint a tulajdonosnak.
A SAlmsonnál mit lehetet azonosítani éshonnan tudod, hogy a valóban igaz??
A Roveremen egyteln alvázszám tábla van a ba lelső ajtó oszlopában.
A szervizkönyvcsakis itt jelöli a helyét. Kedves kollégád Z.A. kb. 12x kérdezte, hogy "jó, jó, de még hová van beütve a szám?"
Honnan a fészkes francból tudjam?
Most hoztak egy tesót, uhyaniylen P5B Coupe-t Németorszgból és annak a motortérben is be van ütve egy szám...
És ez valós, igazi, hiteles beütés? Ugyan már...