derekbell Creative Commons License 2006.11.22 0 0 153

SAjons ezért nyúlik a téma végtelen rétestészta módjára, mert mindíg ez történik:

 

leírok valamit, tényt, majd egyidő múlva jön egy reakció, mint ha falrahányt borsó lett volna eddig minden, se lát sehall, csak hajtogatja a magáét. ilyenkor kénytelen vagyok, megpróbálom kiigazítani, visazterelni a helyes mederbe.  És után jön az idegbaj..

 

Másodszor és utoljára:

 

1. Hogy miért ilyen ajtóval érkezett a kocsi a minősítésre, arról leginkább Keeptiretró nevű barátodtudna meslni. mivel ugyebár ő "felügyelte"  munkálatokat abban a műhelyben, ahol akkoriban ő volta "műszazki igazgató féleség"

 

2. Ha a gumitömítések le voltak ragasztva, akkor azokat Borsche Károly, a MAVAMSZ főtitkára szándékosan  és szisztematikusan a minősítő bizottság további jelenlévő tagjai: Krepsz zoltán, Sinka Zoltán és Bittera Tamás tudtával és szeme láttára feltépkedte. Mert tudta, hogy hol, mit kell keresnie. És ezt csakis Török Gábortól kiindulva tudhatta...

 

3. Ha NEM voltak leragasztva tömitések és B.K. csak úgy magánszorgalomból "próba-szerencse" alapon meglibbentette, akkor először is Török Gábor úrnak kéne elmesélnie, hogy miért nem voltak leragasztva, hiszen ez annyira szakmai minimum, hogy kár is beszéni róla...

 

    De még inkább lényeges, hogy mint MONDTAM: korábban és utána összesen a következő személyek szemlézték-vizsgálták hivatalosan és privát a kocsit:

   Szegvári Viktor, Zajzon András, Szabó Sándor, György Balázs, Simon LÁszló, Ujlaki Péter minősítők, Karl Eder az osztrák veteránszövetség főtitkára, Sándor Pál,  SÁndor István és Pintér László igazságügyi műszaki szakértők, de egyetlen egy személynek NEM jutott az eszébe, NEM merte venni azt a merészséget, hogy felhajtsa az ajtók gumitömítéseit!!!!!!!   

 

4. Ha TE ezek után teljesen magától értetődőnek veszed, hogy ez így volt jól és helyesen és ezt kell tenni egy olyan szemlén, ahol a muzeális jelleg megállapítása a feladat, akkor én fogom szégyellni, hogy az autómon ugyanolyan OT rendszám virít, mint ami majd a Tiéden is lesz és gyanútlan kívülállók azt hiszik, hogy egyforma "veteránosok" vagyunk...

 

Lehet nyugodtan megsértődni és visszafeleselni, hogyTE IS szégyellni fogod, de erre azt mondom, hogy ha idáig jutott a magyar veterános társadalom ,hát akkor  EZ IS a MAVAMSZ bűne!!!!

 

5. Ha pedig gőzöd sincs, hogy mi történt a kocsival és miért bukott meg, akkor először kérdezd meg és utána állítsál fel "teóriákat".  (Bár kérdezni fölösleges, mert május óta már mindent kb. 100x megírtam.... CSak el kellett volna olvasni. És nem ész nélkül "humorizálni"....)

 

És befejezésül Keepiteróval kapcsoaltban: NEM volt közüttnk vagy aműhely között érvényes szerződés, megállapodás, megbízsá, csupán a klub segítséget ajánlott fel és arról volt szó, hogy észszerű anyagi haátrok között eljutatjuk azautót az eredémnyes minősítéshez.

 

NEM Keepit miatt bukott meg a kocsi, én sokáig arról se beszéltem, hogy végső soron honnan indult el a kocsi a "végzetes" minősítésre, de hogy végül megbotlott, abban azért  -akarva- akaratlanul - nem kis szerepe volt neki is.

 

Úgyhogy ezt az ajtó- és egyéb témát talán nem kéne feltétlenül  annyira feszegetni. És a többi képet is fel lehet tenni emlékeztetőül, nem csak azt az egyet... 

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (149)