derekbell Creative Commons License 2006.11.22 0 0 164

Ne mhinném, hogy ismernéd. Hatudod, hogy konkrétan miért bukott meg azautó, akkor nem írnál olyan csacsakaságot, hogy bizonáyra azt kersték a fllebbezénél, amitmár azelső minőításnél is hibaként tárta kfel és kiváncsiak voltak, hogy megjavult-e...

 

Nos, először is afelelbbezésne kaz volt az értelme és célja, hogy a május 15.-i minősítés itééeteit vizságljafelül, mert én egy 3 oldalas beadványban azokk özül kifogásoltam jópárat...

 

Ezerke választ nem kaptam...

 

A kocsi a 0-as ködlámpa és 0-as kürt miatt bukott meg.

Egyikre sem adhattak volna nullát.

 

A pontszámát erőteljsen csökkentette a 40 pontos hátsó ülés, az 50 pontos napellenző és 50 pontos ablaktörlő - kutya baja mindegyiknek, hibátlanok és 80-90 pontot kellett volna kapniuk.

 

FEltünően durva volt a frissen csrélt hátsó gátlókért az 50 pont, az első, nem is látható gátlókért  úgyszintén 50 pont - a mérések szerint és a műszakin is kifogástalannka itélték....

 

Pofátlan hazugság volt az első rúgókért adott 50 pont - hisen nincs elől rúgó, csak torzió és az is becsomagolva.

Szemenszedett hazugság volt a azegész kormányrendszer 6 krédsésél 70-70 pontot adni, mert egyetlen gömbfej cseréjén kivül kutya baja mindennek, hibátlan és kiválóan működik.

 

Én még a telejs erőátvitel söszes eleémre adott 80-80 pontokat is keveslem, mertaz automataváltó és mindne ehibátlan, töéltesen működik.

 

Summa summárum, tücsköt-bogarat öszehazudtak a kocsiról, sok száz pontot raboltak el tőle bizonyítottan szándékosan - de az ajtók belső borításainak rozsdáiról szó sem volt!!!!!!!

Előzmény: Törölt nick (157)