derekbell Creative Commons License 2006.11.23 0 0 205

Miután rólam és az én autómról van szó, hadd kotoygjak már bele...

 

Az ajtóknak, a gumitömitéseknek és rozsdának az ügy mocskosságához semmi köze. Illetve annyiban csupán, ahogyan és amilyen módon ezt a rozsdát a főtitkár úr "feltárta" és a nagy nyilvánosság elé "prezentálta"...

 

Tökéletesen irreleváns, hogy a tömités le volt-e ragasztva, vagy sem. Többször hangsúlyoztam, hogy alá nézni nem illik és nem szabad, mert az már megbontásnak számít és akkor már nincs megállás a kötözködésben. 

 

Az egész ajtó-história csak arra volt jó, hogy B.K. ezzel prezentálja a kocsi "elrettentő" állapotát, és a teoretikus kérdés csupán az, hogy ő tudott-e erről előzetesen, vagy magától jutott el oda. Ha súgtak neki, akkor  az csak egyetlen forásból csörgedezhetett, ha magától, akkor is kifejezetten "rosszindulatú" volt  acselekedet és ez még szolíd kifejezés. 

 

Az ajtók képeit aztán egyesek a fórumon szokásos hörgésre, "szakértő" és "hozzáértő" kommentálásokra használták fel és ez azért volt kellemetlen, mert ugyebár az egyik leghangosabban kiabáló úrnak nem kis köze volt az ajtó állapotának ilyetén milyenségéhez..... 

Ezért lett volna bölcsebb ezt az egész ajtó-dolgot  és rozsdát meg a gumitömítés leragasztottságát nem firtatni.

 

De nekem hóót mindegy. Az ajtó belül most is rozsdás lehet, a gumikéderek egy perc alatt le lettek ragasztva és passsz.

 

Ha picit is figyelmesen olvastad volna a korábbi hozzászólásokat, azokból többszörösen kiderült, hogy az ajtók "állapotának" semmi köze nem volt a bukáshoz. Ha tudni akarod, az omniózus minősítésen 100-100 pontokat kaptak az ajtók.....

 

 

Előzmény: cadillac (197)