derekbell Creative Commons License 2006.11.23 0 0 209

Hát az egy percig sem volt kérdés, hogy írtózatosan meg akartak szívatni. Illetve nem hogy akartak, hanem meg is tették...

 

Itt a kérdés csupán az, hogy miért?????

 

Az első számú magyarázatot ugyebár olvahattad ezerszer, unom elismételni, de kivételesen a kedvedért megteszem:

 

a minősítés megkezdése előtt az autóklubos kékruhás pribék odaballagott a kocsihoz és nézegetni kezdte. ÉN marha, erre úgyszintén odamentem, hogy ha netán kérdez valamit, akkor segítsek neki, hiszen ilyen kocsi még nincs Magyarországon forgalomban...

A pribék úr valami fertelmes pökhendiséggel bökött a kocsira és sziszegte a fogai között: "ez a fényezés és ezek a tömitések ide kevés lesz..."

 

Erre én eléggé meggondolatlanul azt találtam visszakérdezni, hogy "miért, tán szépségversenyre megyünk?" (Ez szinte közvetlenül a hévizi szépségverseny után történt, így ugrott a nyelvemre éppen ez a kifejezés)

 

A pribék megjegyzésének volt egy másik előzménye is. Pár héttel korábban Veszprémban jártam vendégként, 504 Laci vizsgáztatóhelyén (akkor éppen nem ő volt ott) és az ottani "kékruhás" hajszálra ugyanebben a stílusban akart egy VW Bogár tulajdonosát eltántorítani a minősítéstől, mondván, hogy "ezzel a metálfényezéssel ezt a kisablakost le se pakolja trélerről.."

 

(A Bogár tulajdonosa majdnem agyvérzést kapott ott, de szerencsére interneten tisztázni tudták, hogy bizony MÁR a kisablakos is létezett metálszinben USA Exportra és a pribékek mind bekaphatják mindenkinek a mindenét...  Nekik NEM a kötözködés a dolguk, hanem a minősítés technikai lebonyolítása!!!!!)

 

Szóval az én megjegyzésemet hallva az "én" pribékem felháborodottan rohant a MAVAMSZ minősítőhöz és azok ott nyomban megállapodtak, hogy ez a kocsi NEM fog átmenni....

 

A másik teória kissé gyengébb, és csak akkor adnék neki hitelt, ha ez a "pribékes" affér nem történt volna meg. Nevezetesen az, hogy a kocsi nem volt csillogóra restaurálva, két sajnálatos esztétikai hibával rendelkezett és az agymosott MAVAMSZ kápók véleménye szerint ez ilyen állapotban méltatlan a minősítésre és a akkor ott, ők nem tettek mást, mint az agymosottságuknak megfelelően gépiesen cselekedtek és addig hazudták a pontokat, amig tényleg megbukott a gép..

 

A harmadik teória, hogy provokáció történt.

A MAVAMSZ szerint én provokáltam, hogy egy ilyen autóval állítottam oda a minősítésre, én meg azt állítom, hogy ők provokáltak, hogy megmutassák, ők az urak a háznál és én fogjam be a pofámat.

 

Én símán az első verzióra szavazok, de bármi lehet. A lényeg: az autó ugyebár nemzetközi megitélés szerint is 3-as állapotú, bárhol Európában oldtimerként üzembe helyezhető és magyar minősítés 75-ös pontátlagnak megfelelően itt is.

 

Az autónak mindene megvan, mindene eredeti, mindene működik, csak egészen közelről láthatóan hibás a fényezése és helyenként csúnyák, elöregedtek a gumikéderek. továbbá eléggé erős használat nyoma látszódott elsősorban az első üléseken, valamimnt a jobb A oszlopnál lenn egy féltenyérnyi szakadás volt az odalkárpiton - de ezt csak a kocsiba bújva lehetett látni...

.

Ha ezeket a meglévő és vitathatlan hibákat kellően lepontozzák (meg is tették korrekten), akkor olyan jó bő 80-as átlaggal át kellett volna engedni. Ezt nem viselte el a gyomruk és az agyuk... 

 

CSak az agymosás következtében nem értik saját maguk a kápók, hogy mit kéne, hogyan csinálni a minősítésnél. Mármint a leirtak szerint. Mert a dolog lényege, hogy ők egészen mást csinálnak, AZT, amit B.K.  a közismert erőszakosságával  az agyukba mosott....

 

És aztán a balhé haladtával következteka felismeréseim az ügy, illetve pontosabban a magyar minősítési metódus sötétségeiről , amiknek javár már a fórumokon sokszor megírtam és tényleg unom már ismételgetni.....

Előzmény: cadillac (207)