elemes Creative Commons License 2006.12.04 0 0 207
Alapesetben, amikor a hívott fél kicseng, a hívó fél minden adata ott van a központban (megfigyelés esetén a szakszolgálatnál). Az elektromechanikus központokban is lehetett olyant kérni, hogy "tartás, amíg a hívott fél le nem tesz," a központban a relék fennakadtak és meg lehetett találni a hívót, ehhez sem kellett 30 másodpercen át beszélni. Annak meg, amit a régi filmekben lehetett látni, hogy ballonkabátos emberek rohannak végig lázasan a szekrénysorok között, zseblámpával keresve az aktív hívásokat, semmi értelme, egy közepes központban is többtucat egyidejű hívás él, nem lehet "real-time" zseblámpával megtalálni (több perc alatt sem) hogy egy konkrét hívás honnan érkezett.

Szóval ez egy kacsamadár, de -- gondolom -- hasznos lehetett a pitiáner bűnözők lenyomozásában.
Előzmény: Törölt nick (205)