Sziasztok,
Érdeklődném, a tőbbi vonalon (Gödöllő kivételével) ,főleg Szentendre és a Ráckevei vonal "külső szakasza" (Bp közigazgatási határán túli terület) érdekelne, vagyis az onnan járó utasszám nálatok is drasztikusoan csökkent?
Nálunk Gödőllőn szemmel láthatóan csökken az utasszám legalább 20% körüli csökkenés tapasztalató, külső szakaszon. Ezt a vezető jegyvizsgálók, illetve a többi motorász kolléga elmondása is megerősiti, de valaki inkább kb 30% csökkenést sejt egyes járatokon.
Kiváncsi lennék a másik 2 vonal tapasztalatára.
Tulajdonképpen itt Gödöllőn már nem tudjuk, (nem mintha eddig feltudtuk volna venni is bármelyik nagy riválissal a versenyt [Értsd rivális alatt Volán, MÁV].
Ha MÁV-nál engedélyezik majd a most még teszt alatt lévő új motorvonatokat, akkor úgy gondolom lassan áshatjuk saját sirunkat, hosszú távon a HÉV-et megfogja folytani a MÁV és a Volán, legalábbis Gödöllő viszonylatában biztosan.
Bár ha jól meggondoljuk a HÉV kilátását célzó kilátásokat sajnos úgy gondolom, előbb vagy utóbb tényleg el fog tünni, ha megépül az 5 metró egyszer ....
Gödöllői HÉVen még egy darabig fenn lehet tartani a közledési morált, rendszert, de előbb utóbb sajnos vagy a pálya vagy a szerelvények fognak kidőlni alólunk.
:((
Meg amig az órabérek is ott tartanak, hogy egy kezdő villamosvezető x órabérrel indul itt meg y-nal a kezdő motorász aki elviekben többet tanul mint egy villamosvezető, nevetséges!Mielőtt bárki is azt akarná sugalni, hogy én a villamosvezetőket támadóm, egyáltalán nincs igaza.A villamosvezetőnek is igenis fizessék meg felelőséget, ugyanúgy ahogy egy HÉV motorásznak. Úgy gondolom ekkora különbség nincs a két jármű vezetése között, és a felelőségválalás között se.
Ráadásul az senki sem hagsúlyozza, hogy a metró után szerelvényekre lebontva, illetve járművezetőkre lebbontva mi szállitjuk a második legtöbb embert hagsúlyozom szerelvényenként!
Visszakanyarodva addig indulhatnak az újabb és újabb tanfolyamok nem lesz annyi itt maradó járművezető amennyi kellene.
Még egy képlet a végére: x-390=y
Üdv Hamurappi