Infós Creative Commons License 2007.02.23 0 0 12660

Sztem érdemes először a vonalnál érdeklődni, egyáltalán kell-e nekik plusz ember...

Udamész, hogy pl.:

Kovács Lajosné vagyok, forgalmi szolgálattevő szeretnék lenni, de kétoldali trachea-mecinális-om van. Ez kizáró tényező lenne? Ha nem, akkor mi a teendő? Ha igen, akkor van-e esetleg olyan munkakör, ahol nem? Lehetek-e pl. így bedolgozó ablakpucoló?

 

Erre több válaszlehetőség van, pl:

Sajnos jelenleg nem tudjuk alkalmazni, így is közel 5 fővel több van állományban, mint amennyire szükségünk van. Mivel az állapota nem kizáró tényező, ezért azt tanácsolom, hogy keresse fel a többi HÉV-vonalat is, hátha ott tudják foglalkoztatni!

 

Esetleg:

Sajnos ez az állapot kizáró tényező, sajnos forgalommal összefüggő munkakörben nem tudjuk alkalmazni, esetleg utánfizetési pénztárosnak, mert abból jelenleg hiány van. Ekkor a jegyvizsgálók, pénztárosok leszámoltatásával kéne foglalkoznia. Sajnos pénztárosnak sem tudjuk foglalkoztani, az előírt létszámnál jelenleg többen dolgoznak.

 

Vagy:

Szerencséje van, éppen a minap kérdeztem utána, ez nem kizáró tényező. Arra kérem, hogy keresse fel X. Y-t, ő elmondja a többit (kiképzés, vizsgák, ruha, etc.)!

 

 

És szvsz ennél még több lehetőség van...

Egy beldogozó növeli a bérköltséget, de a létszámot nem. A főállású pedig mind a létszámot, mind a bér növeli.

Ha jól tudom, akkor azzal tud játszani a vonal, hogy melyikkel áll jobban, minek tud felvenni.. Nyilván év elején több lehetőség van, év vége felé már jobban kell sakkozni a pénzekkel (mert egy évre adott pénzösszeg áll rendelkezésre a bedolgozóknak, annak ki kell futnia december végéig, lehetőleg maradványösszeg nélkül).

 

Nem tudom, hogy mi a gyakorlat, de nekem ez kicsit olyan, mintha egy iskolába akarnál elmenni tanítani, és a minisztériumban érdeklődnél, hogy mik a lehetőségek, nem az adott oktatási intézménynél.. :SSS

 

Persze ezek csak az én meglátásaim, neked kell döntened, hogy mit és mikor, hogyan akarsz. :))

Előzmény: IKARUS 435 (12655)