Miki69 Creative Commons License 2007.05.03 0 0 1015

 

Én nem láttam min. sebesség definíciót a szerződésemben. Amikor erre rákérdeztem személyesen az ügyfélszolgálaton, és úgy néztek rám, mintha kínaiúl kérdeztem volna.

 

Egyébként nálam annyi történt a múltkori beírásom óta, hogy kb. minden héten be kell telefonálnom, mert a 10 Mbites vonal valamiért leesik 5 Mbit -re. Akkor türelmet kérnek, visszahívnak, és megkérnek, hogy nézzem meg újra. Akkor ismét jó szokott lenni. Kérdezem: mi a jelenség oka? A válasz: nincs semmi különös ok, a szervizesek újraindították a kártyát (?). Most ismét a fele, tehát 5 Mbit a vonalam, nem tudom meddig fog ez menni, már marhára unom. Valami oka biztos van pedig, és mint kiderült technikailag működik a 10 Mbit -es sebesség, egy hétig használom is. Azt ugyan már tudom, hogy itt Vecsésen ennyi a lehetséges maximum a távolság miatt.

Előzmény: asdf_ (1014)