neleron Creative Commons License 2007.05.10 0 0 29
Sziasztok! Még sosem láttam mosolygós eladót, polcfeltöltőt a Pennyben, most már értem miért. Valóban szörnyű a helyzet. Nem értem, miért nem fogja fel egy cég, hogy a legjobb és legminőségesebb munkát csakis boldog és elégedett munkaerővel lehet elérni. Mert szerintem nem mindenki képes arra, hogy boltos, eladó legyen, erre születni kell, és az igazán jó eladót az ember megszereti, megismeri, és visszajár hozzá. Ez személyes tapasztalatom is. Egy másik multinál vásárolok havonta egyszer (tisztítószer, stb.) és előre figyelem, hogy a kedvenc pénztárosom ott van-e, és ha igen, akármilyen hosszú a sora hozzá megyek, mert szeretem. Fogják már fel a multik (is), hogy ha boldogok az alkalmazottaik, sokkal nagyobb a profit, elégedetteb a vásárlóközönség, és nem mellékesen, ha jó az árú, akkor egy életre megszerzi a vásárlót. Sajnálok minden boltost akinek ezek a mocskok megkeserítik az életüket, hiszen az ő munkájuk teszik számunkra, a vásárlóknak kellemessebbé a napot, hiszen ott szerezzük be a mindennapi betevőnket. Sajnálom, és bocsánat mindenkitől akivel szemben igazságtalanok ezek a cégek. Üdv. Nelli
Előzmény: pennybaby (28)