SzGergely Creative Commons License 2007.09.14 0 0 150

Hello!

 

A Jeppesen könyv valóban nagyon más CsePeti is jól tudja mert ős is tapasztalta az USA-ban lévő különbségeket én is ahogyan mondtam én  ott tanultam repülni és előtte semmi közöm nem volt a repüléshez űgyhogy első kézből mondhatom ezt.

Ott nem attól repül a repülő mint itthon. Itthon az a fontos hogy milyen egyezmény volt Hágában és Tokióban  meg milyen hőlába van egy gyujtógyertyának, milyenek a futóműbekötések stb.  ezek után pedig az átlag pilóta elindul 2000 ft-en egy nem teljesen kitöltött nav log-gal útvonalra úgy hogy súlypontszámításról fogalma sincs teljesítményszámításokat az adott napra nem végzett stb. sok szerencsét neki.

Ott az a fontos hogy megtanuld kezelni a súlypont számító görbéket, teljesjménydiagrammokat , reptervet és nav logot kitölteni és jó magasan utazni, mert ugye ha megáll a motor 2000 lábon akkor nem sokat lehet siklani lefelé a pl.7-8000 lábas utazóhoz képest. Szóval a gyakorlatra helyezik a hangsúlyt és nem a hülyeségekre. Nemcsak a CPL tananyag részének kéne lenni a súlypontszámításnak vagy a többinek ami nem része a magyar PPL anyagnak pedig ugyanúgy bele lehet halni ha valaki Jakabszállásról akar felszállni egy túlpakolt géppel nyár közepén.

Kicsit elkanyarodtam de a lényeg hogy miután ilyen könyv eddig nem volt ezért az árát sem hasonlítanám a Jeppesen sorozathoz mivel nem amerikában vagyunk.

Azt kell számolni hogy fél óra repülés ára.

Nálam már van egy példány és ajánlom mindenkinek , de kicsit elfogult vagyok mert jóismerősöm a könyv szerkesztője.  Azt biztosan garantálom hogy aki megveszi a könyvet és mellé még a Sándor Valéria repülésmeteorológia tankönyvet plusz egy térképet az minden további könyv és jegyzet nélkül képes lesz 100%-os eredményt elérni az elméleti vizsgán. (puskázás nélkül).

 

Előzmény: Tamasssss (148)