Lucky09 Creative Commons License 2007.09.18 0 0 1222
A kulcsszó egyébként még mindig: AJTÓK!
Ma volt szerencsém Kwy-462-höz, harmadik ajtó fél szárnya nem működött, be volt szorulva, de legalább már nem olyan tetű lassú. Kwz-189 első ajtajának fél szárnya nem működött, erszetette a levegőt. A motorja alapjáraton pedig még önmagához képest is iszonyat hangokat adott ki.
Az egész összeszerelés eléggé...igénytelennek tűnik. A tejüveggé vált ablakok Kwz 189 és 217 esetében, a 217-esen a fülke oldalában lukak vannak belül, 189-en van egy leesett dekoritlap hátul, lógó díszlécek, és az a plexi...nem telik már üvegre, úgy tűnik.
Mindezeket még csak elviseli az ember, de legalább az ajtók működnének. Az első általában elereszti a levegőt, a többi pedig beszorul. Mindegyiken. De ugyanez a probléma a 7000-ekről is elmondható. De hát várunk...majd lesz megoldás...majd.