Sziasztok itt vagyok egy kicsit késve de ennél több infom van.
Tehát kezdeném a szokásos hidegindítási problémákkal, amivel még mindig küszködöm.Rosszul indul hidegen, nemtudták még mindig rendesen beállítani a motorját.Nem beszélve a hanyag összeszerelésről, amit a trafóról leeső kábel bezonyította, nem volt összeszorítva a sarú.Az aksija folyamatosan lemerült a sok indítózás miatt, (kb.3-4 percig bírta), mire kicseréltettem .Teljes enduró kittet kellet vennem az amúgy enduró motorra,mert használhatattlan volt például a hátsó rendsz.tartó,első lámpa stb.Nem beszélve már a 2. garnitúra gyertyánál tartok, mival állandóan elégeti a gyári gyertyát.Ha megy akkor viszon bámulatos, a hangja gyönyörű, nekem nagyon bejön.Ja és majdnem elfelejtettem.Vásárlás után azonnal ki kell belőle vetetni a folytást, mivel használhatattlan vele. Nem indul be, köhög-zörög.
Fontos dolgok amit tapasztaltam cserére szorul:
1.Papírlevegőszűrő csere- Twinair szivacsra
2.Gyertya csere-NGK CR8EIX-re
3.Kipufogó csere-Akra vagy Silmoto
4.Az ECU mappát kiválasztani hozzá(legnehezebb)
Itt vannak a mappák:
ECU Software
Mapping Numbers
Description
SXV 450
14000, 14001, 14002, 14003, 14008
†, 14018
‡
de-restricted with standard exhaust
14004, 14009
†
de-restricted with Termignoni exhaust
14005, 14010
†, 14021
‡
de-restricted with Silmotor exhaust
14022
‡
de-restricted with Akrapovic exhaust, for use only on VDB bike version
14006, 14011
†, 14019
‡
restricted with standard exhaust, for use with 95 RON and 85 MON fuel (USA)
14007, 14012
†, 14020
‡
restricted with standard exhaust, for use with 100 RON fuel (Japan)
SXV 550
15001, 15002, 15007
†, 15017
‡
de-restricted with standard exhaust
15003, 15008
†
de-restricted with Termignoni exhaust
15004, 15009
†, 15020
‡
de-restricted with Silmotor exhaust
15021
‡
de-restricted with Arrow exhaust, for use only on VDB bike version
15022
‡
de-restricted with Akrapovic exhaust
15005, 15010
†, 15018
‡
restricted with standard exhaust, for use with 95 RON and 85 MON fuel (USA)
15006, 15011
†, 15019
‡
restricted with standard exhaust, for use with 100 RON fuel (Japan)
RXV 450
24000, 24001, 24002, 24003, 24007
†, 24020
‡
de-restricted with standard exhaust
24004, 24009
†
de-restricted with Termignoni exhaust
24005, 24010
†
de-restricted with Silmotor exhaust
24013
†, 24023
‡
de-restricted with Akrapovic exhaust
24006, 24011
†, 24021
‡
restricted with standard exhaust, for use with 95 RON and 85 MON fuel (USA)
24007, 24012
†, 24022
‡
restricted with standard exhaust, for use with 100 RON fuel (Japan)
RXV 550
25001, 25005
†, 25016
‡
de-restricted with standard exhaust
25003, 25007
†
de-restricted with Silmotor exhaust
25010
†, 25019
‡
de-restricted with Akrapovic exhaust
25004, 25008
†, 25017
‡
restricted with standard exhaust, for use with 95 RON and 85 MON fuel (USA)
25006, 25009
†, 25018
‡
restricted with standard exhaust, for use with 100 RON fuel (Japan)
† 6-second limit on starter motor
‡ 6-second limit on starter motor, as well delayed fuel injection when starting (cold start improvement)
Hasznos linkek, tuning dolgok:
http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodList.asp?idCategory=171
http://xvasylum.wikidot.com/
Sok szerencsét mindenkinek, ha kérdés van szívesen válaszolok
Tom