Minden a mennyiségen múlik!Egy bizonyos mennyiség után tényleg az ellenkezőjét éred el a vizgőzzel. Ha képes vagyok 15%-os üzemanyag megtakaritást elérni a motornál,akkor a plusz energiát honnan veszem ,ha nem a gőzből.Amit viszont a veszteség hőből nyerek.
Vegyünk 100 egységet éghető anyagból + 15 egység gőz hozzáadásával,115 egységet érek el.
60km/ó helyett 70km/ó -val megy a motorom a vizgőz nyomása nem indokolja a 15 egységnyi energiát a + 10km-es sebbesség növekedést.Honnan van a + energia?
Nem abbol,hogy elég a gőz,honnan van egy kazánban nagyobb nyomás gőzrásegitéssel,ha nem a viz égéséből.
Tüzet azért lehet oltani vizzel mert nagy mennyiségbe öntik az éghető anyagra.
Csökkensd a mennyiségét,emeld a hőmérsékletét és állits be egy maximumot a gőzből és + energiád lessz!
Nem értem mi az a más fizikai jelenség a benzinmotorban.
És ha műkődik zárt térben (henger,kazán) miért ne működhetne égőfejként?