tillA Creative Commons License 2008.07.03 0 0 930
Nos, az, hogy hiba előfordulhat, mint minden rendszerben, teljes mértékben el tudom fogadni.
Két dolgot már nehezebben: az egyik, hogy ilyenkor hiába megyek vissza az illető nagyáruházba - mint ahogy tegnap megtettem (eszembe jutott, a Tesco volt az) -, nemhogy nem segítenek, nem reagálnak érdemben a panaszra, de egyenesen (szinte) kinevetnek... Oké, mondhatja bárki, hogy "te kis naív, mit hittél", de nem erről van szó, nem hittem semmit*, viszont azt tudom, hogy én odaadtam az illető áruháznak a pénzemet, ő pedig a semmit adta érte. És ebből a szempontból nem számít, hogy ők is már így kapták (üresen) a gyártótól/forgalmazótól/nagykertől vagy sem. Pláne ha ők csomagolják szándékosan üresre... Szóval semmiképp sem normális az eljárás. Az ügyfélszolgálatos hölgy egyébként még barátságos is volt: barátságosan mondta, hogy ne várjak semmi jót, ők nem fogják a panaszomat továbbítani a felsorolt partnerek felé, és ki sem cserélik a hibás terméket.
A másik, hogy az évek során egyre gyanúsabb nekem, amikor egy boltban DVD-kből leárazás van, akció, mifene, akkor ott nem keverednek-e az áru közé olyan lemezek, amiket már - valahol, esetleg máshol - egy vevő már visszahozott mint hibás holmi. Merthogy azon lemezeim között, amiknek a lejátszása (decryptálása...) problémát okoz, feltűnően sok az olyan, amit "áron alul" vehettem meg. Nyilván ez a macináció lehetetlen volna, hiszen a fogyasztóvédelmi hatóság bizonyára odafigyel ilyesmire... de ahogy őket ismerem, nagyon sokmindenre nem figyelnek oda, észre sem veszik. (2008-ban is a max, ami elvárható tőlük, hogy időnként találnak egy gázrezsót az ócskapiacon, ami halálos áramütést okoz, és arra közleményben hívják fel a vásárlók figyellmét.)

(* el se vittem magammal A fösvény-tokot a Tescóba, minek)
Előzmény: Nohabf (929)