herrbeno Creative Commons License 2008.07.12 0 0 1048
Szia..
Monastirban, annak a térnek a sarkán lehet autót és motort bérelni, ahol az arany szobor van..
Szerintem nem érdemes, mivel a szálloda a turisztikai övezetben van, aminek közelében semmi sincs..
Javasolt taxival menni, vagy busszal.
Monastirba a taxi 8 dinár, visszafelé 7.Vagy 7.5..:-).
Ne hagyd az órás megoldást, mert akkor 13.Alkudni kell mindenhol.Mi annyira belejöttünk, hogy a szálló fixáras boltjában is próbáltunk..(mellesleg egyik barátunk ebben a boltban is sikerrel járt..persze nem használati cikket vett, hanem képet.)

A parton végig vannak napernyők, és mi mindig találtunk üreset bármikor mentünk...
A játszótéren egy mászóka van és két hinta..viszont a mini club tele van játékkal..a kicsi gyerekek is játszhatnak bent szülői felügyelettel egy kicsit.. De ha a nagyobbaknak program volt nem olyan jó útban lenni :)
Gyerekmedence mindkét oldalon van 50cm-es. Ha bilis a csemetéd és már csak a pisiléssel van gond az úszó pelus is felesleges szerintem mivel minden kicsi belepisil úgy is.. A tengerparton nagyon klasszul lehet homokozni a parton és a napernyők alatt is.. Hűvösebb érzete is van az embernek mint a medencék mellett..Homokozó felszerelés nincs azt venni vagy vinni kell.. Mi vettünk és otthagytuk a Dinoclubban..
Medúzacsípés olyan mint a csaláncsípés. Fenistil jó rá de mire felértünk érte a szobába el is múlt.. /tenger sajnos tényleg nem a legszebb :) de vannak csendesebb napok amikor nem láttunk medúzát/

Ebéd után mi mindig felvittük a gyereket aludni mert valóban meleg van és nehezen alvó de volt aki a napernyő alatt altatta a kicsiket..

Pelusban már nem vagyunk érintettek de van SUPERMARKET Monastirban...
Mi az új szárnyban voltunk, és 5 perc kényelmes séta a tengerpart..