langsam Creative Commons License 2008.07.26 0 0 152
Pont ilyen bordó színű 1.9 diesel Superbet próbáltam ki tegnap. :)
A szalon elegánsan, igazi profiként állt a dologhoz, 30 km-es próbaúton voltunk.
Ami tetszett:

- a szervókormány könnyebb, egyujjasabb, nálam ez előny, így szeretem.
- a fék sokkal harapósabb, ez is előny nálam
- csomagtartó 2 féle nyitási módja tényleg jó, pakolásnál nagy könnyítés.
- bár általában nem szeretem a csőműszereket, de ez tényleg nagyon elegáns lett
- az autó eleje élőben tényleg szép, a képeken nem tetszett.
- motorosan behajtható visszapillantó tükör, hasznos dolog

Ami nem tetszett:

- zajosabb lett az autó, a motorhang jobban beszűrődött a motortér felöl
- igen erős durva rezonanciák a kuplungpedálon :(
- kormánykerék közepe
- nem éreztem azt a tankszerű masszívságot, mint az elődben
- hátsó lámpák élőben továbbra is "rönósak" nekem nem tetszenek

Összességében semleges a kép, tehát én az újért nem cserélném le a régit.

A 105 lovassal próbáltam, ami egész egyszerűen kevés ehhez az autóhoz. De ez nem kritika, mert nem kötelező megvenni ezzel a motorral. Az már viszont negativum, hogy összeraktunk egy konfigurációt 140 lovassal, és néhány nálam fontos extrával, rögtön ott voltunk 8-9 millánál. Annyit egyszerűen nem ér meg, annyiért már szintén nagyon jó, sőt esetleg jobb autót is lehet venni, bár ez már izlés és szükség kérdése. De a Superbre jellemző árelőny elveszett. A mostani 115 lovas 5 milláért galaktikus ajánlat egy ekkora limuzinért.
Az újra az osztályzatom ár nélkül 4-es, árral együtt sajna csak 3-as.
Fenntartom a korábbi véleményemet, hogy az új Superb a következő frissítésnél állhat össze.
Üdv.
Előzmény: hicky (148)