warti88
2008.09.22
|
|
0 0
33
|
Anteris, akkor te tkp. nem a ventit akarod az akkura kötni, hanem alapjáraton lekapcsolni - vagy korlátozni - a töltést, azaz lekapcsolni - vagy korlátozni - a generátor gerjesztését. így alapjáraton, mert nincs töltés, az akkut merítenék a fogyasztók. ezt elektronikai bűvészkedéssel meg lehet oldani.
csak...: az akkumlátor nem szereti, ha merítgetik-töltögetik, inkább azt szereti, ha jól tele van, ezért tölt a generátor mindig. (ez a mai autóakkukra vonatkozik. plusz néhány új autó már lekapcsolja a töltést, de ne azokhoz hasonlítsunk.) nekem egy ideig rossz volt a generátorom, alapjáraton nem töltött, fordulaton töltött. sima városi közlekedésben, az állások miatt gyönyörűen lemerítette az akksit. tehát ha bűvészkedsz, olyan elektronikát építs, amely egy bizonyos töltöttség alatt mégsem kapcsolja le soha a gerjesztést. |
Előzmény: Törőlt_nick (24)
|
|