eszkába Creative Commons License 2008.12.09 0 0 38
Hali!

Ez a hátsó futómű pahn-hard rúdja. Még a teló nincs beletéve. Egy haverom hárömszöges megoldással csinálta spirálosra a samurai-át, mint a vitara hátsó hídja. Az volt vele a baj hogy a hídra a lengőkarok felfodatását a híd aljára kellett tenni, mert ha az elejére tette nagyon tudodd billegni a híd teherváltáskor. CSak így meg a híd hasmagasságából lett elvéve. Viszont sokkal könnyebben lép, mint a pahn-hard-os rendszer. Mert ott sokat kell engedni a szilentek közelsége, és a nagy csavaró erő miatt. Én úgy jártam, h megcsináltam a bizonyos "zöld szilent"-ből tömörre. Megemeltem egyok oldalt a hidat, 5-10 cm utám már emelkedett a másik oldal is... Fogtam magam nettem egy nútot kívülről a szilent külső felébe, és még belülről is megfurkáltam pár helyen. Nem tudom mennyire lessz tartós de mostmár az előzőekhez képest 30-35 cm-t emelek egyik oldalt, és a másik oldal nem emelkedik. Persze azért hagytam olyan részt a szilentben ahol teli az anyag. Sztem nem lesz gyenge, mert kutya kemény cucc az a zöld anyag. De ha újra csinálnám, akkor a sárga vagy piros anyagot választanám, mert azok jóval puhábbak, és nem kell "lekönnyíteni" !:) Csak esztergályos legyen a talpán aki azt megesztergálja. :)
Kb ennyi hirtelen a tapasztalat.