f_k Creative Commons License 2009.01.03 0 0 323
Rangun Vissza a topikba 2009-01-03 13:07:27 (#326365) 30-40 utassal közlekedő vonatokat autóbusszal kellene kiváltani,de nem a Volánoknak,hanem a Startnak.

 

Rangun válasz | vissza a topikba 2009.01.03 17:45:56 © (320)

Mivel a Volánok képtelenek együtt működni a vasúttal,ezért a Startnak venni kellene néhány 100db. autóbuszt,amivel biztosítani tudná az arra érdemes vonalakra a buszos ráhordást.

 

 

Nézd meg mi lett a 62-es 48-49 es vonalak "vonatpótló" buszaiból.

 

A MÁV üzemeltette őket először MÁV saját buszokkal. Utána szerződést kötött pár cégel az üzemeltetésre.

 

A köv fejlemény a VOLÁN-oknak történő átadás utána meg  a megszünetés volt.

Ha marad a MÁV nál nem szűnt volna meg.

 

Ami reálisabb és kivitelezhetőbb:

 

Közlekedési szövetség létrehozása.

Másik út, az hogy a VOLÁN járatokon is legyen vasúti kedvezmény fogadják el a bérletet jegyet stb.

 

Vidéki városokban a helyi összvonalas bérlettel lehessen utazni.

 

Korábban volt egy ötlet ami egy nagy cégcsoprtba integrálta volna az egészet.

 

A Másik dolog:

 

2012 ig a közszolgálatási szerződés miatt nem nagyon lehet alkotni.

Konkrétan csak a vasúttal rendelkező településeket szolgálhatja ki a vasút.

 

Régen 1927-1949 ig MÁVAUT volt Máv tulajdonú cég. kb 210 autóbusszal

 

De ha megnézzük akkor jelentek meg az AB, BCmot motorkocsik (1927-1935 között lettek gyártva) a mellékvonalakon is volt így fejlesztés.

Előzmény: Rangun (320)