pberencz Creative Commons License 2009.02.08 0 0 32

Szia Zoli!

 

Írtam Neked egy hosszabb lélegzetvételű levelet, amiben próbáltam kitérni minden Neked szükséges infóra.

 

A lényeg, röviden ide is:

Az RNS 510-en nem megy az iGo. Viszont gyári, tehát minden funkciót tud, amit az autó lehetővé tesz neki. Passat CC-be én biztosan nem tennék kínai utángyártottat, csak gyárit. Speciel a Jetta-mban is gyári van, nekem fontos, hogy kommunikáljon a készülék az autóval minden szempontból.

 

A kínai jól mutathat egy bármilyen fapados járműben!

Nem dagradálni szeretném az egyes autókat! Ezalatt azt értem, hogy az RCD250-300-310-et simán kiváltja minden szempontból (nem is beszélve a csak rádió előkészítéses autókról), főleg, ha nincs sem multikormánya, sem vezető információs-redszere, vagy grafikus tolatóradarja az autónak, tehát nincsenek olyan extrái a kocsinak, amiket amúgy az RNS510 tudna kezelni, vagy kommunikálna velük.

Láttam már nem egy 1,6-os trendline passatot, hátul kurblival az ablakemelő helyett és zéró extrával, de ugyanígy 3 ajtós golfot is agyig felszerelve!

Tehát messze nem tipus függő ez a kérdés, inkább a felszereltség fügvényében döntenék. Példának okáért a fenti passatba tökéletesen elfér a kínai is, de a golfnál már eszembe sem jutna ilyet beszerelni.

 

Ha tehát ezek az extrák már megvannak gyárilag, akkor szerintem nem érdemes lemondani róluk, még az iGo kedvéért sem. Legalábbis én nem tenném.

(A kínainál a multikormányról hangerőt lehet csak állítani, meg a funkciók között lépkedni, de mondjuk csatornát váltani már nem.)

 

 

A hogyan szól kérdésre, azt tudom mondani, hogy az RNS510 szerintem nagyságrendekkel jobban, mint az elődje (RNS500). Mindkettőt próbáltam már, de az RCD500-510-zel sajnos nincs összehasonlítási alapom.

A kínai szintén nem szól rosszul! Viszont azt már megfigyeltem, hogy a rádióvétele nem annyira tuti, mint a gyáriaké... (Az istenháta mögött nem mindig van a helyzet magaslatán...)

 

P.

 

(Van eladó mindkét verzióból)

Előzmény: tzoly (30)