Harvey Porter Creative Commons License 2009.02.25 0 0 2972

Egy 1992-ben megjelent, 3-4 MB méretű játékról van szó... szerinted nem normális, hogy nincs beszédhang, muhaha?

 

A 8-as részben sokkal lassabbak a csaták, itt meg pikk-pakk, főleg ha a ninják/monkok kb. tizenX. szint fölé érnek (ekkor többet támadnak és többet ütnek körönként) és elkezdik nyomatni az instant killeket.

 

A 7-es tele van kurva nehéz puzzle-kkel, aminek a 21. században már ember nem áll neki végigjátszás nélkül...

 

A 7-ben annyiszor váltasz karakterosztályt, ahányszor csak akarsz, újból 1 szintről indulsz, és használhatod az eddig megszerzett skilleket, csupán annyi a megkötés, hogy amíg el nem éred az előző szintet, szintlépéseknél csupán 1 HP-t kapsz. (Sokan ezt tartják a játék legnagyobb erősségének, így ugyanis frankón és gyorsan kimaxolhatók a skillek. Más kérdés, hogy magasabb szinten többet támadnak a karakterek, tehát enélkül is simán végigjátszható.)

 

A grafika olyan amilyen... "Egy 1992-ben megjelent... blablabla..."

 

És maximálisan tiszteletben tartva fulgur véleményét, miszerint aki először a DOS-os verzióval játszott, az nem sokra tartja a goldot, ezt kiegészíteném azzal, hogy a gold-verzióban van automap, ami nélkül az ember csak kóvályog mint gólyafos a levegőben, én legalábbis az idegbaj határán tántorogtam, amíg meg nem találtam a map kitet. És nem is annyira rosszak azok a mangás karakterportrék...:)

 

Összességében szerintem (és valószínüleg mindenki szerint, aki mindkettővel játszott) simán veri a 8-as részt...

Előzmény: andorr (2971)