Harvey Porter Creative Commons License 2009.02.25 0 0 2975

Hát ugyebár gugli a te legjobb barátod...

 

Mindenesetre itt van egy jó kis Guide/FAQ

http://www.the-spoiler.com/RPG/Sir-Tech/wizardry.7.1.html

 

Itten meg végső megoldásnak egy step by step walkthrough:

http://www.tk421.net/wizardry/wiz7walk.shtml

És még kockás füzet se kell, mert ezen az oldalon a térképek is fent vannak.

 

Parti, hát mittomén, sokan aszondják, hogy tök mindegy, mer a végén úgyis mindenkiből ninja lesz...:) 

 

Aszondják érdemes úgy váltogatni a kasztokat, hogy előbb-utóbb mindenki megtanulja a rejtőzködést és a kirijutsut (ez osztja a critical killt). Nemtom, én nem voltam ennyire maximalista, a varázslókkal pölö nem tanultattam kirijutsut/ninjába se váltottam őket, hanem bishop lett belőlük a végére. (Szerepjáték rulez.)

 

A legelején alchemist/priest mindenképp kell, mert ezek gyógyítanak. Meg mage is, ugye, varázsolni. (Ezeket lehet váltogatni, priestet mage-be meg fordítva, így gyógyítani meg killerkedni is tudnak. Aztán bishop) Nem árt egy tolvaj se. A többinél szinte mindegy, valami harcos kaszt, amiket majd úgyis összevissza váltogatsz. Vagy helyesebben nem összevissza, mert a class pontok véletlenszerűen nőnek, tehát egy kis tervezés (meg türelem) azért nem árt.

 

És a végtelenségig váltogatni sem érdemes, mert akkor mindig alacsony szintű gyíkok maradnak.

Előzmény: andorr (2974)