semgza Creative Commons License 2009.06.02 0 0 21378

azért egy jogász elgondolkodhatna rajta, hogy ha 5G helyett 10G-t töltünk le, akkor attól a szolgáltató jogosult lehet-e mondjuk tízszeres díjra. szerintem nem.
van ilyen ertékarányos szolgáltatás elve, ez minden csak nem az.
a szolgáltatók úgy játszanak az árakkal a mi kárunkra ahogy kedvük tartja, és ez nagyon szomorú.

arra hivatkozni hogy korlátozott a hálózat meg hogy nem bírja az maszlag, mert ha nem bírná akkor nem jött volna le az adat.
gyakorlatilag egy szerzödésbe épített erkölcstelen ponttal nagyon sok figyelmetlen jó szándékú fogyasztót károsítottak meg akár százezrekkel úgy hogy szolgáltatói oldalról nulla költség jelentkezett.

szerintem egy ügyes ügyvéd visszaperelhetné a pénzt abban az esetben ha véletlenül nem lennének még ügyesebbek a gsm szolgáltatók ügyvédjei...

nyilvan mindenki aki szerzödött az apró betüben minden jogáról lemondott ami reklamációval kapcsolatos, egyetlen jog maradt, hogy fizethetünk 1-2 évig... meg azt amit kiszámolnak még pluszban aki veletlenül beleszalad.

csak a statisztika kedvéért leírom hogy en is beleugrottam a pannonba, de mint átlagos áltag felhasználó soha nem figyeltem hogy mennyit fogyasztok átlagos netezéssel... pár youtube-os video (hq-ban is), myspace (automatikus zene és videóindulás) képnézegetések, képfeltöltések... és két nap alatt megettem a forgalmat... kaptam 4G-s figyelmeztetö sms-t... 5G-st fogok kapni?
az lenne a szép ha nem is figyelmeztetnének, csak elindulna a lehúzás...

rájöttem hogy ez igy nekem nagyon semmire nem jó, de egy évig kénytelen leszek fizetni...
persze lehet mondani hogy minden adat a rendelkezésemre állt a szerzödés megkötése elött is, ez igaz is, de nyilván mindenki tudja a pannonnál(/westel/voda) hogy 10-böl 8 új ügyfél otthon fog rádöbbenni, hogy a mai átlagos internetfelhaszálóknak ez kevés, nem alkalmas csak imélezni, meg óvatosan böngészni. ez jogszerü, csak kérdés mennyire erkölcsös.