Törölt nick Creative Commons License 2009.08.03 0 0 155
Tisztelt Farkas János!

Azt hogy nem segítenek az emberek az annak tudható be hogy az önhöz hasonló emberek elveszik a kedvüket attól hogy segítsenek. Ezt azért gondolom mert hiányzik önböl az alázat hogy ugyan nem ért valamihez viszont cinikusan,lekezelően reagál ha segíteni akarnak. Részinformációk alapján nehéz segíteni és ha ilyen részletes infót adott volna előbbre jutottunk volna.

A karburátoron ha elveszi a levegőt és működik a motor az nem csak azt jelenti hogy kevés üzemanyagot kap hanem jelentheti azt is,sok a levegő,mely hidegindításnál hasonló gondokat okoz.
A karburátor több részből áll, egyszer egy pillangó szelep mely összeköttetésben áll a gázbovdennel,van egy másik rész a "suber" a membránnal és a tűvel melyen lehet szabályozni az üzemanyagot. van a hideg indító mely hidegen több üzemanyagot juttat a motorba. Továbbá van a levegőszűrő rendszer,mely szintén több részből áll. Ezeket pedig szabályozza a motor által keltett vákuum a gázbovden és a elektromosság.

Szóval ha a rendszer valamelyik része nem vagy csak részben működik akkor áll fen a probléma. Vedd a fáradtságot és próbáld megérteni a rendszert és megtalálod a megoldást(Én megtettem és indul a motor reggel.1997-es 150cm3 34000km van benne).

Ha hengert felújít és megnöveli a kompressziót azzal tönkreteszi a főtengelyt mert az elhasználódott
főtengely nem fogja bírni a kompresszió többletet és itt is jön hogy összetett a rendszer és nem javasolt külön kiragadni valamit hanem tanulmányozni a rendszert és ezen tudás birtokában elvégezni a javítást!

Üdv.:Árpád
Előzmény: FarkasJános (152)