Manóbabó Creative Commons License 2009.09.23 0 0 1224

Még annyit, hogy mi amikor megérkeztünk a recepciónál földszintes szobát kértünk, hogy ne kelljen liftezni a babával, és padlószőnyegeset, egymás melletti szobát. A 428, és a 430-as szobát kaptuk, egyformák, ezek a szobák a hátsó hosszú járdára nézett  ez vezetett a fő medencéhez, a tengerhez, a tengert az erkélyről nem lehetett látni, mert nagy fallal körbe volt kerítve a hotel és tele voltak növényekkel, virágokkal, végig a járda mellett hibiszkusz bokor állt és az erkély mellett is végig. Nagyon szép. Nagyon csendes szobát kaptunk, ez nagyon jó a babáknak. Mindenképpen kell szúnnyogriasztót vinni, mert vannak a szobában, a  gyerekeket hamar megtalálja. Egy kisfiút láttam kb: másféléves és  szegénykének a kis lábbfeje, lába tele volt szúnnyogcsipéssel, vörös duzzanattal. Érdemes hosszú kezes-lábas pizsamát adni rájuk éjszaka. Légkondi jó, 3 féle erősségű fokozatba is állítható. Éjszaka a kisebbik fokozatba célszerű kapcsolni-természetesen aki bírja. Nagyon csendes. A hütőnek az ajtaja nem volt jó a 428-as szobának, nem lehetett becsukni rendesen, nem is nagyon használtuk, csak egy kis felbontott bébiételt tettünk bele a hűtőfémre, az adta a hideget. Nem volt feltöltve semmi innivalóval. A szobák nagyok és tiszták. A TV is jó, a Duna Tv-t is lehetett fogni, ez volt az egyedüli magyar adó. A takarítónők mindennap délelőtt jöttek takarítani, tiszta törölközőt, tiszta ágyneműt kaptunk mindennap. Nagyon mosolygósak, és kedvesek.

Minden este 20:15-kor mini disco volt a kicsiknek, a kisfiúnk is nagyon élvezte.Utánna felnőtt műsor van, egy este fakir előadás volt, aztán Tropikál-latin előadást is láttunk, ott az animátorok öltöznek be és táncolnak nekünk, 3 lány és 2 fiú. Viszont a táncórákat sem szabad kihagyni mindennap 16:30-kor, utánna aerobik, nagyon szeretem.

Van egy hátsó csendesebb medence, ahol csak italt lehetett inni, ez volt közelebb a mi szobánkhoz. Van benti medence is az alagsorban a recepció mellett jobbra, de az éppen nem üzemelt, mert felújítás alatt állt, festették. Ott az algsorban különféle szolgáltatások is vannak, fodrász, manikür-pedikür, masszázs, törökfürdő, szauna stb..., nagyon szép, nagyon hangulatos, mint egy barlangban, végig gyertyákkal.

A tengerpaton az árusok sétálnak fel alá és minden áron elakarják adni az árujukat, de ha határozottan lerázod őket nem zavarnak többet. Ők minden lányt, fiatal nőt Zsuzsinak hívnak. A szállodában fent a recepció felett van az Irisz bár, ami nagyon szép kék szőnyeges, szép a kilátás a Fő medencére, a tengerre, a recepció alatt, a lépcsőn le, az Orchidea bár -ott járólapos és ott van a színpad, rosz idő esetén ott vannak megtartva a programok. Mind a két bár nagyon tágas. Esténként van diavetítés mese a gyerekeknek. Reggeli: 6:00-10:00;

Edéd: 12:30-14:00;

Vacsora: 18:30-21:00.

Az információs óra megérkezés másnapján volt nekünk 10:00-kor. A recepciónál kellett gyülekezni és utánna elsétáltunk az új épületbe, egy konferencia teremben volt megtartva.

A bárban folyamatosan lehet inni, kint a fő medencénél a grill bárban pedig lehet enni ebéd után fél órával. Mi mindig a fő éttermet használtuk, csak megérkezés napján mentünk ki a grill bárba, mivel 14 után mentünk enni. Mivel jól belaktunk a főétkezésnél, ezért már nem használtuk utánna a grillbárt.

Haza utazás napján szeptember 22.-én 3:40-kor keltünk hajnalban, (sajnos ez nagyon rossz a babás, gyerekes családnak, még felnőtteknek is, hogy ilyen korán kellett kellni,  csak a repülőn aludt el egy órára a kisfiam, nagyon álmos-fáradt voltam én is a gépen), 4:00-kor jött a busz, a repülő indulás 6:30-kor volt kiíra (magyar idő szerint 7:30), de hamarabb indult a gép pár percel, 9:45 körül szállt le a gép magyar idő szerint. 10 órára otthon voltunk. A haza utazás pontos idejét a recepciónál jobbra  az infórmációs, plakátos falon van kitéve, hazautazás előtti napon rakja ki Veronika az idegenvezető, ő tratja az információs órát is.

Babakocsival jól lehet közlekedni a lépcsőkön, mert van rámpa is, csak egyedül a recepciónál lefele az étteremhez, illetve felvele a bárban kellett pár lépcsőn cipelni (volt lift is, de nem nagyon használtuk).Ha a tegerre mentünk, vagy a fő medencéhez, akkor körbe a hátsó sétányon- járdán mentünk végig, a csapó ajtón át közlekedtünk- így nem kellett lépcsőzni.

Mi vittünk bébi ételt, baba deszertet, baba vizet, és kukit is, mert nagyon szereti. Megkostóltattam vele az ottani ételt is, de ha nem nagyon akart enni a főétkezéseknél ,akkor adtam neki, amit itthonról hoztunk.

Ha van kérdése bárkinek, szívesen válaszolok!