czezs Creative Commons License 2009.11.20 0 0 21453
Látom, jó nagyokat élveztél a küzdelmeid során, gratulálok hozzá.

Azóta egyébként én is bevezetettem a kábelnetet, de heti 1-2 alkalommal "adásszünet" van rajta (ennél rosszabb a Vodafone sem volt, amikor két éve még így kezdtük egymással az ismerkedést). Továbbra is megtartottam azonban a kis fehér "szappantartót", részben itthoni mentőövként, de főleg azért, mert néha máshol is van rá szükségem. Pedig már a hűségidőm is lejárt. Igaz, a csomagot a minimumra csökkentettem.

Én továbbra is azt állítom, hogy a Vodafone (és valószínűleg a másik két hazai szolgáltató is) hozza azt, amit a mobiltechnológia ma tömegek számára nyújtani tud. Arról nem ők tehetnek, ha az ügyfél rosszul, nem igényei szerint választott technológiát és tudatlanul azt hitte, hogy a kábelnet és a mobilnet azonos kategória. Csak mert hallott egy jól hangzó szót, hogy "korlátlan"?

Te a kábelnetnél miért nem őrjöngsz, hogy nem mehetsz el vele pl. nyaralni? Pedig az is "korlátlan". Ja, hogy nem úgy korlátlan? Pedig a nyaralás idejére is fizeted a havidíjat, micsoda dolog, hogy akkor is fizetned kell, amikor nem is használod!

Csak reklám alapján soha semmit nem szabad megvenni, pláne nem hűségidővel. Mindig jól meg kell nézni a részleteket, tájékozódni, mert minden reklámra igaz az, hogy a "fele sem igaz", még az apróbetűk elolvasásával sem.

Önkielégítő küzdelmek helyett inkább ezt fontoljátok meg.
Előzmény: HOH0 (21452)