SLX-350 Creative Commons License 2010.02.01 0 0 22200

mantec,

 

Az előbb már írtam hogy nem kívánok a teszteken tételesen végigmenni de a kedvedért íme a két példa (az API teszt elérhetőségét csatolom):

 

http://www.infineum.com/information/api-passenger-sm-2004.html

 

  1. API SM: 2.3 Sequence IVA ASTM D6891 Cam wear average microns 90 max

          ACEA (A3): CEC-L-38-A-94 (TU3M) Cam wear, average microns < 10

 

Az ACEA vezérmű kopási tesztjében az elfogadott határérték 1/9-ede az API SM határértéknek!

 

      2. API SM: 2.4 Sequence VG ASTM D6593 Average engine sludge merits 7.8 min

 

ACEA (A3): Black sludge CEC-L-53-T-95 (M111) Engine sludge, average merit > RL140

 

Néhány kiegészítés (konkrét számértékek nélkül): az API egyáltalán nem foglalkozik a nyírási veszteséggel, a tömítésekkel való összeférhetőséggel és a furat tükrösödéssel amelyekre az ACEA-nak szigorú határértékei vannak.

Előzmény: mantec (22198)