Harvey Porter Creative Commons License 2010.02.11 0 0 3028

"Ez a csaták 95%-ában precízen működött."

Ja, annak, aki DOS alatt játszott; a Gold-ban ugyanis a mana regen értéke kb. 0-1%-os, muhaha, szal bőszen tartalékoltam a 'most télleg muszáj, bazzeg'-helyzetekre. Mana kizárólag akkor termelődött, ha visszaslattyogtunk a srácokkal egy fountain-hez. Persze nem mondom, hogy nem kentem néha oda egy-egy Nuclear Blastot vagy Asphyxiationt, ha jött 57 Rattkin egyszerre, de azért meggondoltam. Death Wish meg ugye a a gyógyító spellek csoportjából ment, úgyhogy az egész végigjáccás alatt egyszer lőttem el... amikor kipróbáltam...:)

 

A munka dandárját nálam a monk és a ninja végezte, ketten együtt az összes kill 51%-ában, míg a két varázsló 13 és 14 %-ban részesedett... a két utóbbi főleg csak tápolt, altatott meg persze bénán csapkodott egy-egy fegyvernek látszó tárggyal...

 

"Szinte minden rpg-ben, akár pen&paper, akár számítógépes, a totális és tömeges halálokozás mesteri a varázslók."

Ebben egyetértünk. De azt azér figyeljük meg, hogy ez csak a tömegellenfélre igaz, ha főellenel állunk szemben, mittomén bármelyik sárkány a BG2-ből, ott amíg hiába lődözték a mágusok ezerrel a Pierce Magic-et meg a Lower Resistance-t, addig a fightereknek kellett lecsipegni róluk a HP-t... magyarán a komolyabb ellenfelek majd mindenhol immunisak v. rezisztensek a mágiára, asszem a Wiz 8-ra is ez jellemző az uccsó harmada felé, nemtom, odáig nem jutottam el...

 

De igazából nem is erre gondoltam, hanem hogy a DA-ban lenyomsz egy csapatot, aztán mész 5 métert, a sarkon befordulsz balra, és már újra is regenerálódott az összes mana, nyomathatod megint a legkirályabb spelleket, ami sokkal élvezetesebbé teszi varázslóval jáccani, mint amikor AD&D-ben van betárazva 4 Fireball, azt ellőtted, aztán szevasz, keresgélhetsz, hol tudsz aludni, főleg, ha az adott területen ez le van tiltva...

Előzmény: fulgur (3027)