Ja ja, BPvel van osszekeveredve nyugateuropaban, de Azsiaban az ottani olajtarsasaggal, Ausztraliaban az ottanival (abban az esteben BP, nem is kell mondjam miert) es igy tovabb es igy tovabb, mert a Castrol csak csomagot es csomagoni is fog. Megveszi az alap olajakat a finomitoktol es feladalekoljak es az olajuk ha megfelel az autogyartonak akkor hajra, de nem is az a lenyeg mostanaban, hogy egy motor sokat tartson, az nem profit.
" .... Leteszteltem 5-6 markat es meg a Luk Oil szintetikus is jobb, mint a Castrol Edge full synt 5-30-as ... "
Milyen teszteket végeztél? Betetted az olajat a mikrohullámú sütőbe? Esetleg az ujjaid között morzsolgattad az olajat (amint azt néhány "szakértőtől" már láttam)?
Nyugi, mert nem egy garazsban ment a "morzsolgatas", hanem egy finomitonak a laborjaban, ahova volt szerencsem bejutni egy par olajmintaval. Lefagyasztottak az olajakat -10 -20 -35 fokra es viszkozitast mertek, majd felhevitettek, aztan surlodas teszt, 10 15 percen keresztul, kozben valtoztattak a terhelest es mertek az elektromos motor hajtotta fogyasztast (Ah) , majd gyengebb mikroszkoppal ki lehetett nagyitani a surlodas nyomokat, itt aztan kiprobaltuk a piacon levo adalekokat is......bla bla bla, de ami igazan meggyozott az az egyik autoszerelo jovoltabol osszegyujtott hasznalt olaj mintakat vizsgaltunk, hogy melyikben mennyi gram fempor volt talalhato es a hasznalt olajnak(10.000-15.000km) meg mennyi jo tulajdonsaga maradt..........
na kb ennyi volt a morzsolgatas.....es ezek utan mondom, hogy a Castrol szar, de lehet, hogy valami kamu torok Castrol volt,de en soha nem fogok Castrolt hasznalni, pedig BMWm van.