\"Erkettes!\" Creative Commons License 2010.04.09 0 0 1923
Először is köszönöm az észrevételeket, várom a továbbiakat, másodsorban:

"2.4 Átmenő fővágány: A szolgálati helyen a nyílt pálya vágányának egyenes irányba álló váltókon át folytatását képző fővágány. Vágánytengely ugrásos állomásokon (nincs egyenes irányba folytatódó vágány) két átmenő fővágány
van. Nincs átmenő fővágány fejállomásokon, elágazó és csatlakozó állomásokon a másik vonal felől."
Ez nem jó. Nincs olyan fogalmunk hogy szolgálati hely. Állomás van, állomás kezelővel. Tessék elvonatkoztatni a MÁV Utasítástól. Nem másoltunk, hanem újat alkottunk átvéve az alapokat.

"2.14 Értesítés: A közlekedéssel kapcsolatos rendelkezések élőszóban, vagy írásban történő közlése."
Itt direkt lett pontosítva. Vasúton írásban van: fejrovatos naplón, írásbelin, tolatási jegyzéken, stb... tudomásulvett írásban történő közlés, míg itt nincs.

"2.17 Fejállomás: Olyan állomás, melynek csak az egyik végéhez csatlakozik nyílt vonal."
Ez is egy vicces dolog. Akkor a hurokmodul (ami ugye 1:1 nincs) is fejállomás?

"2.19 Forgalmi kitérő: Bejárati jelzőkkel fedezett, csak vonattalálkozásra berendezett szolgálati hely."
Nem biztos, hogy a forgalmi kitérőnkön lenne jelző. :D Csövesek vagyunk... :(

"2.58 Vonat: Általában nyílt vonalon történő közlekedés céljából forglomba helyezett járművek összessége, melyeken vonatszemélyzet teljesít szolgálatot."
Drágám a kölykök már megint összementek! Nem ülünk rajta semmin. :)

"Illetve az 5.5 és az 5.6-ban szereplő jelzőket nem kellene lecserélni a jelenleg érvényben lévő jelzőkre?"
Nem, mert: 1.) Nincs sebesség megállapítás a vonatokon csak "lassan" és "gyorsíthat" van mivel a kicsi jószágokon nincs sebességmérő és mindenkinek más a szemmértéke. 2.) 5b korszakot és annál régebbit modellezünk, nem 5c-t.

Viszont öröm az ürömben 2 témában felkeltetted gondolataimat. URAIM (Hölgyeim) !!! Szavazzunk, kell-e:
"2.52 Vágányfonódás: Olyan vágányszakasz, ahol a két vágány űrszelvénye érinti, vagy metszi egymást."
illetve
"3.3.7 ...elhagyta a bejárati vágány biztonsági határjelzőjét."
Előzmény: M44 409 (1921)