Csak elképzelem, ahogy Verstappen felnéz erre a topikra, lefordíttatja a hozzászólásodat, és mivel megszólítva érzi magát, gyorsan regisztrál egy nicket, és vitába bonyolódik veled... szürreális :)
láttuk 2021ben, a laza bíráskodás, perez, alonso, masi, yuki, mindenkinek segítenie kellett, hogy valahogy csalással megkapja az elsőt. Nem bírja a csávó a küzdelmet. Idén meg egyből eldobja a kocsit amint nyomás alá kerül, viszi a bóját a sohasemhibázó szuperisten.
MAX VERSTAPPEN: „INKÁBB 20 MÁSODPERCES ELŐNNYEL NYEREK, MINTHOGY KERÉK A KERÉK ELLEN HARCOLJAK!”
Verstappen nevetett, amikor megkérdezték tőle, hogy inkább egy egyenrangú riválisával vívott, a kockás zászlóig tartó, feszült párharcból szeretne-e győztesen kikerülni, vagy inkább 20 másodperces előnnyel dominálva győzni.
„Legalább 20 másodperccel!” - mondta Verstappen. „Sok szoros küzdelemben volt már részem életemben, és most sokkal jobban szeretem, amikor biztos lehetek benne, hogy nagy különbséggel nyerhetek. Persze a rajongók nem ezt akarják hallani, de én egy őszinte srác vagyok. Azért vagyok itt, hogy nyerjek és elérjem a saját sikeremet.”
igen, ezt tudjuk rólad. nem szeretsz harcolni, mert abban nem vagy jó, láttuk sokszor.
túl van tolva a téma. Amikor növeled a sebességet az egy viszonylag könnyen megvalósuló érzékcsalódás, még az ember sgge is összeszorul. De a gyorsulás az egy összetett érzet, nekem a nyakizmom sem feszült meg, vizuálisan jó (bár inkább összhatásban mint minőségben). De a lényeg hogy ha tetszik akkor jó, ezt boncolgatni olyan mint azt boncolgatni mint hogy melyik játék mennyire szim, van akinek semmi nem elég, van akinek kevés is elég, és ami közte van..
Amikor autóval megyek (igaziból) lejtőn lefelé gyorsítok, akkor mindenkinek hullámzik a hasa az autóban. Ugyanez az érzés tapasztalható meg vr-ban egy hullámvasúton. Mi a különbség? Egyiknél vezetek, a másiknál egy vr headset van a fejemen, az érzés mégis ugyanaz.
csak elbeszéltek egymás mellett, te valódi gyorsulás érzékeléséről írsz, ő meg arról hogy vizuálisan is be lehet érzékcsalódni, ami szintén igaz. pl nézel ki a kocsiból a melletted álló kamionra ami hirtelen elindul te meg azt hiszed hogy gurulsz hátra ezért taposod a féket.
Van a youtubeon egy magasról zuhanós vidámparki vr video, na attól én is beszartam, mert az agyam úgy érzékelte, hogy ott ülök a magasban, már az is para és akkor még mem is zuhantam.
Nem is olyan régen olvastam egy eszmefuttatást, talán a totalcaron, vagy tökmindegy, szóval hogy mi történne, ha egyszer csak eltűnne az összes közlekedési lámpa, tábla, felfestés, talán még a padkák és a fényszórók is :) Józanul belegondolva, valószínűleg megszűnnének a balesetek, mert senki se merne száguldozni. Érdekes volt végiggondolni, mire vezetne.
Részemről nem várható a batárra váltás, a Mitsubishi-n kívül (ami amúgy már rég nem észszerű, tekintve az alkatrész-ellátottságát), már vagy 9 éve egy Multiplát nyúzunk, és még mindig nem találtuk meg az utódját :)
Egy ilyen batár tulajdonosa vagyok, a harmadik gyerek után váltottunk egy szedánról....nem, nem kombira ami logikus lett volna, és nem nem egyterűre ami ésszerű és logikus is lett volna, hanem egy batárra körbe légzsákokkal, alul alvázzal. Ez egy öngerjesztő folyamat a többi batár miatt, mert bár anyagilag totál ésszerűtlen a választás, ha még is ütközés lenne egy másik 2+ tonnás batárral akkor inkább ebben akarom tudni a családom mint egy normális, ésszerű és egyébként tök jó mitsuban.
Egyértelműen te képviseled a józan álláspontot, nem is lehet vitatni.
Az F1 kocsik a kanyartempó beáldozásával lehetnének kisebbek, és ezáltal valamivel könnyebbek, de sajnos nem sokkal. Nyilván még a méretek csökkentésén kívül lenne még lehetőség drágább anyagokat használni, de brutálisan elugrana a költség, jobban mint amennyit nyernénk a tömegen.
Illetve ha tankolnák akkor persze megint lehetne még egy nagyobb tömeget faragni, összességében sztem egy 100-120kg nyerhető lenne így.
A válasz nyilvánvalónak tűnik a költői köntös dacára is, amennyiben a csajok "MINDENRE" fel akartak ülni, ti pedig elmentetek kocsmázni. Persze bizonyos nem megosztott információk árnyalhatják ezt a képet.
A legjobb vidámparki élményem még 2007-ben volt Düsseldorfban az ott dolgozó barátnőmmel és egy lány és egy srác kollegájával. A csajok ugyanis MINDENRE fel akartak ülni!
Mi meg a sráccal egy pillantást vetettünk a fémkolosszusokra és kórusban mondtuk, hogy csak tessék, mi addig ide beülünk Altbier-ezni. Az Altbier-t kétdecis poharakban hozzák és ebből következően mindig friss, valamint mindig van még egy.
Jó, hát nézhetjük innen is, de azért ismerd el, hogy nem sűrűn gondolsz bele abba, hogy Senna a mai F3 szintjén csapatta Monacóban, mármint köridők tekintetében:)
Jól számolok, h ha a mai technikai fejlettséget veted össze Senna 87-es, cameles lotus-ával, az olyan, mintha 1987-et vetnéd össze a legelső, 1950-es efegyes autóval? :-) Szóval, azért ezen qrva nagyon ne lepődjünk meg. :-)
Nekem ebből az összehasonlításból csak az jön le, h mi vén faxok, több, mint a felét láttuk az efegyes történelemnek.