Keresés

Részletes keresés

róbertke Creative Commons License 1 napja -1 0 2511

Ezek rád várnak hétfő este, ne feledd! 

 

Nálam azonnal kerékcserések lennének 2db RP25 kerékre ....  

 

Előzmény: alkotasu (2507)
alkotasu Creative Commons License 2 napja -1 0 2507

Jól tudtad, és tudod.

Az adatok Lovász Gyuritól származnak, van képem is a mellékkocsik egyikéről, de az nem publikus. Gyuri adatai alapján készítettem is egy táblázatot az idegen eredetű, forgóvázas kocsikról (ami szintén nem publikus), amiben nagyrészt az ő adatai vannak, de az újabban felmerülő adatokkal kiegészítem, frissítem. Most is ez történt.

A MÁV német eredetű kísérleti vezérlőjének típusa is előkerült abból a táblázatból.

Előzmény: róbertke (2506)
róbertke Creative Commons License 2 napja -1 0 2506

Én meg tudtam, hogy a könyveket nem vetted meg!! :-)))) 

 

Amúgy meg a MÁV-os talált infót oszd meg majd a "Személykocsik" fórumon, hogy FelekFeri és társai is láthassák. 

 

Béke veled! :-)) 

Előzmény: alkotasu (2504)
alkotasu Creative Commons License 2 napja -1 0 2505

Isten fizesse meg, páter! :-)

Előzmény: György barát (2502)
alkotasu Creative Commons License 2 napja -1 0 2504

Hűűű...! Hogy Te miket találsz! Hálám örökkön örökké üldözni fog!

Azért is klassz ez a honlap, mert 3 másik, MÁV-hoz került motor mellékkocsit is megtaláltam benne, aminek a típusát eddig nem leltem: BCaxu 3922-3924: BCPost4ivS-35

Naggggyon köszönöm ezt a hivatkozást!

Előzmény: róbertke (2501)
róbertke Creative Commons License 2 napja -1 0 2503
Előzmény: alkotasu (2496)
György barát Creative Commons License 2 napja 0 0 2502

A modell az egy mellékkocsi. A gyártó cég felöltöztette (zöld) álruhába IS. 

A rajzon szereplő pályaszámok közül a DB 1949 és 1953 között mintegy tíz példányt a Wittfeld féle akkumotorvonattal pároztatott. A 4. korszakra ezek kihaltak. 

DR: 

VB 140.060   >   190 826-8 

VB 140.081   >   190 803-7 

VB 140.089   >   190 804-5 

(1982-ig mindhárom selejtezve.) 

 

Ugyanennek a járműnek létezett egységesített (mellékvonali) személyvagon változata is. Homlokajtóval és nyitott átjáróval. 

Pályaszámok: 98 074-től 98 163-ig. 

 

Előzmény: alkotasu (2500)
róbertke Creative Commons License 3 napja -1 0 2501
alkotasu Creative Commons License 3 napja -1 0 2500

Akkor motor mellékkocsit mintázott meg a PIKO Herr, és adta el, mint zöld kéttengelyes kocsit (is), vagy a motor mellékkocsikból közönséges zöld kocsik lettek? Van információd esetleg arról, hogy a rajzon szereplő pályaszámok mivé alakultak később?

Előzmény: György barát (2498)
róbertke Creative Commons License 4 napja -1 1 2499

Idén 70 éves a GÜTZOLD BR42 0001 / 1954

Korához képest az FZ1; F2; és PWM vezérlővel is gyönyörűen megy.
1E a tengelyelrendezése. Mozdony jobb oldali kerekei az egyik pólus,

míg a szerkocsi baloldala a másik pólus mind a négy kerekén.

A motor csigaáttétellel a D' tengelyt hajtja, onnan fogaskerékkel a B' és C' tengelyt.

A' és E' tengely a csatlórudakon keresztül vannak meghajtva.

Az első tengely kerekeinek nincsen nyomkarimája,

így kisebb sugarú ívekbe is gond nélkül be tud menni a mozdony. 

 

György barát Creative Commons License 6 napja 0 1 2498

Az "i" melléksorozatjel lánccal vagy ráccsal biztosított homlokátjárót jelent. 

Higgy a rajznak! Ez egy motor-mellékkocsi, kéttengelyes vezérlő nem volt. 

Előzmény: alkotasu (2496)
róbertke Creative Commons License 6 napja -1 0 2497

Ez NEM alkotasu hozzászólásához kapcsolódik, ez egy különálló szösszenet.

 

Létezett a Osterwieck-Wasserlebener Eisenbahn-nak az 1930-as évektől Bi33 kocsiból átépített T01 triebwagen-e.

1965-ig működött és létezett, amikor is egy komoly motorhiba miatt használhatatlanná vált, leselejtezték és szétszedték.  

 

Kép 1935-ben készűt. 

 

alkotasu Creative Commons License 6 napja -1 0 2496

Urak!

 

Ez milyen típusú kocsi (volt) eredetileg?

 

 

(A PIKO katalógus mindenfélét ír, mert a korai változatokba Bi-33a-ként szerepel, de abból összesen 1 db készült, és több ilyen kocsi képét láttam. Később Bi-33-ként szerepelteti, de az hegesztett volt, valamint a tető a kocsi végénél a peron fölött legörbült. A rajz Cv-33at ír, de gondolom, hogy nem az volt az eredeti típusa, mert a motorkocsikhoz saját vezérlőket készítettek eredetileg.)

 

róbertke Creative Commons License 2024.05.29 -1 0 2495

Nem semmi az NSZK kocsi amit előhalásztál! 

DB Bye 51 80 29-43684-8 140 Km/h RIC D-A-CH-DR 

Előzmény: alkotasu (2493)
alkotasu Creative Commons License 2024.05.28 -1 0 2494
Előzmény: alkotasu (2488)
alkotasu Creative Commons License 2024.05.28 -1 0 2493

A "+28" másfajta volt, ne keverd bele a C4i-34a-t a C4i-34 közé, ugyanis az "a" az szegecselt volt:

 

73 366

Előzmény: György barát (2492)
György barát Creative Commons License 2024.05.28 0 0 2492

NDK forrásból nem is lehet (lesz). Ott tilos volt fényképezni. Hát még pályaszámokat írogatni. Egyébként is az ORWO csak 1964-ben kezdett termelni. Az embereknek meg volt elég baja vasút nélkül is. 

 

Szerintem a 42 (+28) vagon törzslapját egyenként kell lekérdezni. (Jó, ha ki van töltve.) Ami nem lett DB, az lehet akár DR is. 

 

Előzmény: róbertke (2491)
róbertke Creative Commons License 2024.05.28 0 0 2491

"Nekem viszont nincs DRG>DR átszámozási listám. " 

 

Német barátaimnak sincs, meg a Transpress könyvem sem ír róla.

  

Ezt beszéltük tegnap este telefonon kedves közös Fórumtársunkkal. 

Ő bírtokában van a 42db C4i-34 kocsi pályaszám besorolásának (2 részletre oszlik), azt olyan pályaszámokat ad a kocsijainak, amit akar :-))

Előzmény: György barát (2490)
György barát Creative Commons License 2024.05.28 -1 0 2490

"Szerencsére" C4i-34 csak 42 db. készült, C4i-34a pedig 28. Nem kell túl sokat keresni. Nekem viszont nincs DRG>DR átszámozási listám. 

HA a DR nosztalicskák között van ilyen típus, akkor annak a száma jó lehet. (Föltéva, hogy 2-es korszakra állították vissza.) 

 

Előzmény: róbertke (2486)
róbertke Creative Commons License 2024.05.27 -1 0 2489

DB BR 38 3559-es és vonata 1969-ből. 

alkotasu Creative Commons License 2024.05.27 -1 0 2488

Na, akkor ad. 2.

Hogy legyen majd egy igazi, '50-es évekbeli mindenféle kocsikból összerakott sebesvonatom, vagy gyorsvonatom. (Még lakkozás alatt van a kocsi, de rövidesen kész lesz. Mármint a Schicht. Az ős PIKO-ra még kell DR matrica, ami jelenleg nincs.)

Előzmény: György barát (2480)
alkotasu Creative Commons License 2024.05.27 -1 0 2487
Előzmény: róbertke (2486)
róbertke Creative Commons License 2024.05.27 -1 0 2486

A több mint 1200 darabnyi C4i-30 és változataiból egy darab DDR-DR kocsit sem találok,

mintha csak a DB és az ÖBB örökölte volna meg mindet. 

 

Na de majd jön a Gyuri barátod és felsorolja a "Tuti"-t.

 

 

Előzmény: alkotasu (2485)
alkotasu Creative Commons License 2024.05.25 -1 0 2485

Azt lehet tudni, hogy a C4i-34-es kocsikból, mint amilyen a Schicht Eilzugwagen volt, mely pályaszámú kocsik kerültek a DR-hez? (C4i-30 hegesztett változata)

(Ez a kocsifajta - azoknak, akik vizuális típusok:)

https://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=165347765&t=9170303

 

Kitaláltam, hogy ha megvan a pályaszám, akkor csinálok az egyik ilyen Schicht kocsimból egy 3. osztályú változatot.

róbertke Creative Commons License 2024.05.22 -1 1 2484

róbertke Creative Commons License 2024.05.22 -1 2 2483

Villamos mozdony 254 114 P 5608-mal (személyvonattal) Lipcse Bayrischer Bahnhofban 1968. július 11 (képeslap) 

Fotó Gunter v. Hartwig

Günther Hunger, Oschatz; gyűjteménye; 

 

Előzmény: róbertke (2481)
róbertke Creative Commons License 2024.05.21 -1 0 2482

Legfontosabb információ lemaradt: 

 

Fotó: 

Maik Köhler 06.03.2005.

 

 

Előzmény: róbertke (2481)
róbertke Creative Commons License 2024.05.21 -1 1 2481

György barát Creative Commons License 2024.05.20 0 0 2480

Brékó! 

 

50 éves nyomdatechnikát tapifon kamerával visszaadni? Na, ne! 

 

Az átnézett képeken a 4. változatot csak olyan vagonokon láttam, amelyek '49-ig magánvasútnál szolgáltak. Öreg, egyedi, két- vagy háromtengelyes. A forgó-morgó zsámolyos kocsikra az 1. és a 2. jellemző. Valamint mindkét fajtára az 5. Nem véletlenül írtam a csíkozásról. De ha Te inkább csikózol... 

 

Na, én megyek ... a tollasbálba. 

 

 

Előzmény: alkotasu (2479)
alkotasu Creative Commons License 2024.05.20 0 0 2479

"4. Világos táblán sötét szám."

 

Hoppá! Na, ez érdekes! Pont ilyet csináltak az akkori modellgyárak, tehát létező variáns volt. (Tudsz esetleg ilyen képet beszúrni / küldeni?)

Viszont akkor az egységesség okán én is ilyen táblát fogok csinálni a C4ü.pr13-as kocsimra. Hálám örökké üldözni fog!

Előzmény: György barát (2478)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!