Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gordon Zsigmond Creative Commons License 10 perce 0 0 64908

IF-10-54 (Polski Fiat 125p)

Edemsz91 Creative Commons License 1 órája 0 0 64907

Szia!

 

Lehet tudni ennek a képnek az eredeti forrását?

 

Előre is köszönöm a válaszodat!

Előzmény: chauffeur.emeritus (64892)
Szakmaközi Bizottság Creative Commons License 6 órája 0 1 64906
Előzmény: Gordon Zsigmond (64905)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 8 órája 0 1 64905

MA-60-10 (Mercedes, de milyen?)

trizs77 Creative Commons License 9 órája 0 0 64904

Bocs.

nem a hajósban hanem az MH-ban.

Előzmény: trizs77 (64903)
trizs77 Creative Commons License 10 órája 0 0 64903

OFF

 

a hajósban kérdeztem tőled valamit.

 

ON

Előzmény: FOMA (64902)
FOMA Creative Commons License 10 órája 0 0 64902

Szintén Pécs, Uránváros. 28 Újmecsekalja - Budai állomás járat.

Előzmény: Gordon Zsigmond (64891)
trizs77 Creative Commons License 10 órája 0 1 64901
Előzmény: mados (64898)
FOMA Creative Commons License 10 órája 0 1 64900

Pécsett főleg 30, 33, 34, 35, 44. Az utolsó három mecseki járat, a többi sem síkvidéki. Helyköziben Komló - Mánfa - Pécs a Mecseken. Határozottan jobban mentek a hegyi utakon, mint a hazaiak. 

Előzmény: trizs77 (64889)
trizs77 Creative Commons License 13 órája 0 2 64899

Budapest (Bukarest utca) - Diósd - Érd járat.

70-es út és repülőtéri út kereszteződés.

 

A Vasvári Pál laktanya parancsnoki autójának Őrvezető sofőrjét kidobta a barátnője.

Ezért felbőszült mint a 19 éves szerelmesek, és úgy döntött megöngyilkolja magát.

De míg a legtöbb öngyilkolni akaró sorkatona főbe lőtte magát , Ő nem.

Beült a Zsiguliba és a laktanya épülete előttről folyamatosan gyorsulva kb. 110 km-h sebességgel beleállt a 70-es úton a vasúti felüljáró felé közeledő KAROSA busz első tengelyébe.

 

Előzmény: mados (64898)
mados Creative Commons License 13 órája 0 3 64898

Valamikor a '70-es évek közepe (?) táján történt egy baleset egy ilyen Karosával. Egy felüljárón ütközött egy személyautóval,azután kiütötte a korlátot ,de szerencsére fennakadt. Viszont a sofőr kiesett a szélvédőn pördült egyet a nagyfeszültségű vezetéken,majd leesett a sínekre. A "szerencséje" még itt sem hagyta cserben, mert a sínpár közé esett és még azt is megúszta ,hogy átment felette a vonat. Több súlyos sérülése volt,de túlélte. Az Autó-Motor újságban is jelent meg róla cikk.

Előzmény: Gordon Zsigmond (64883)
apron64 Creative Commons License 15 órája 0 0 64897

Köszönöm!

Előzmény: Alexander Pistoletov (64896)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 22 órája 0 1 64896
Előzmény: apron64 (64770)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 22 órája 0 0 64895

Az valójában szintén 280-as, véletlen hiba az egész.

Így lesz egy elgépelésből kapitális félinfó.

Előzmény: Ormoz (64853)
chauffeur.emeritus Creative Commons License 24 órája 0 4 64894

XK 51-41

chauffeur.emeritus Creative Commons License 24 órája 0 3 64893

UK 41-74, AV 57-56 és IK 43-68 fortepan_230386

chauffeur.emeritus Creative Commons License 24 órája 0 2 64892

CN 35-44, CA 42-77 és CE 94-37

Gordon Zsigmond Creative Commons License 24 órája 0 4 64891

GA-81-17 (Ikarus-MÁVAUT 556)

Gordon Zsigmond Creative Commons License 25 órája 0 2 64890

FU-74-90 (IFA W50LA)

trizs77 Creative Commons License 26 órája 0 2 64889

Nálunk.

 

Amúgy pl. amit Érden kaptak az minden volt csak gondos ápolás nem.

21-23 órás (!) napi üzem, dugig tömve, A Bem tértől az Osztapenkóig min. 90 km/h.

 

Nagyon szorgalmaztuk többen, hogy már a harmadik évtől vonják őket össze.

Nem volt rá fogadóképes személy.

 

Amúgy Pécsen, Veszprémben, Egerben és Salgótarjánba se síkvidéken jártak - huszáros tempóban - dugig tömve.

 

Talán Kecskeméten, meg a többi helyen a helyközi kivitelek SL-11, voltak, lettek jobb állapotban tartva.

Előzmény: John Howard (64888)
John Howard Creative Commons License 27 órája 0 1 64888

Ezek - szerintem -szép buszok voltak. Kár, hogy nemigen váltak be...

Előzmény: Gordon Zsigmond (64883)
trizs77 Creative Commons License 27 órája 0 0 64887

Igen.

Előzmény: FOMA (64884)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 28 órája 0 4 64886

US-74-78 (Wartburg 353)

Gordon Zsigmond Creative Commons License 28 órája 0 0 64885

Őszintén szólva - nem tudom.

Előzmény: FOMA (64884)
FOMA Creative Commons License 1 napja 0 0 64884

Pécs, Főpályaudvar - Kürt utca?

Előzmény: Gordon Zsigmond (64883)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 1 napja 0 5 64883

GC-64-97 (Karosa ŠM11.1630)

Desgrévres Creative Commons License 1 napja 0 4 64882

 

NF-28-79. Miskolc, 1979. (Falanszter blog oldalról)

 

CF-36-07. Esztergom, 1964. (Fortepan)

 

Sport Velorex, ahogy após hívta.  :-)

 

UX Creative Commons License 1 napja 0 0 64881

rosszul írtam: FH 79-26, 79-27...

Előzmény: UX (64880)
UX Creative Commons License 1 napja 0 5 64880

FH 29-26, 29-27, 80-42, 80-43. Milyen közület használta ezeket a tarka Nysákat?

(BFL 1971/9419)

mados Creative Commons License 2 napja 0 2 64879

Az,hogy Mercedes,az elég egyértelmű, Szerintem már V8-as turbo,akkor 1933-asra tippelnék,de lehet,hogy még a régi V10 szívó,akkor 1932,bár azoknak még nem nagyon volt spoiler a homlokfal két szélén. A 1933 itt nem évjáratot jelöl,hanem a vontató típusát. 19 tonna megengedett együttes tömeg, 330 lóerő.

Előzmény: Gordon Zsigmond (64877)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!