Akkor remélem, Ocont se tiltják el Kanadában (és utána), hiszen nem lúzerként, hanem Hungaroring winner-ként kellene búcsúzni tőle. Meg ugye Stroll mester körül is lehűlt a levegő, sőt, egyedül előzött kettőt, tehát még jófej is lett a közösségi médiában. (Vajon régen internet/653. kameraállás nélkül az ilyen lúzerek tudták javítani a renoméjukat?) Alonso szidása is álságos, pár futam kell akár nyáron, ősszel vagy a szezonzárón és újra ő lesz a tapasztalt őserő.
Óh, akkor a 2002-es Ferrari még annyira sem volt az, mert már a második futamon kettős Williams győzelem született.
Ha már szándékosan trollkodsz (hiszen Májköl ütközött a futamon), legalább arra vigyázz, hogy olyan versenyt válassz, amint a 2002-es Ferrari elindult. Malajziában az F2001B-vel mentek, az nem sokat árul el az F2002 teljesítményéről :D
Montoya meg 7 pole-t szerzett 2002-ben. Folytassuk?:)
Nyugodtan, egyelőre még élvezem :)
Téynleg arról megy a vita, hogy Vettel vagy Button e a jobb versenyző?
Nem, de beszélhetünk arról is...
Én pl biztos vagyok abban, hogy Button nem hozta volna le 2010-et és 2012-t.
Nehéz kérdés, 2010-ben Vettel nem brillírozott, sőt dobálta a pontokat - ezeket Button valószínűleg begyűjtötte volna. Viszont Vettel a neki fekvő versenyautókkal hihetetlenül összenőtt, nem hiszem hogy a nyers tempójával Button (vagy akár más) felvehette volna a versenyt.
Ugyanakkor én meg abban vagyok biztos, hogy Button 2009-et hozta volna a RBR-rel és 2018-ban közelebb lett volna a Ferrarival Hamiltonhoz (még ha nem is nyert volna biztosan).
Most vettem végig, hogy nem volt fél évig sínautó... már a harmadik futamon kettős RBR győzelem született.
Óh, akkor a 2002-es Ferrari még annyira sem volt az, mert már a második futamon kettős Williams győzelem született.
Ez meg itt a török kvali eredménye (ekkor még kavartak a benzinmennyiséggel, szóval egy-két tized variáció benne van, de ezzel együtt is beszédesek a különbségek):
Montoya meg 7 pole-t szerzett 2002-ben. Folytassuk?:)
én azt legalább ennyire kérdésesnek tartom, hogy Vettel tudott-e volna ennyit Lajossal szemben?
Téynleg arról megy a vita, hogy Vettel vagy Button e a jobb versenyző? Én pl biztos vagyok abban, hogy Button nem hozta volna le 2010-et és 2012-t.
Csak az 1-2 és a 4-5 futamokon volt domi, ez még azért egy 24 versenyes szezonban lótúró. Virsli Imolában Hulk ajándéka és a McLaren pilóták bénázása miatt nyert.
Felmerült bennem egy kis gondolat (conspiracy) , hogy előtte már nagyon sokat volt mindenhol ekézve a világon stroll és emiatt van ilyen állapot:)
Nem tudom mennyire lehetséges ez mennyire nem ad bele mindent mert talán nem akarja bukni az ülést vagy csak hallott valamit. Persze lehet semmi nincs csak ez van most. Mert stroll eddig sem volt előrébb az évben csak Alonso volt ügyesebb.
Nem, csak egy troll, és itt folyamatosan és bőségesen etetve van. Más topikokban képes normálisan (is) megnyilvánulni. Egy hétig kéne csak kibírni, hogy senki még csak ne is reagáljon neki (ha már a moderátor nem teszi pihenőre), megunná.
Azt kiszámolta már valaki, hogy ha nem mennek 77 kört 4 másodperccel lassabban, mint tudnának, és bevállaltak volna egy 20 másodperces kerékcserét ennek fejében, akkor mennyivel kevesebbet kellett volna vasárnap délután unatkoznunk?
Potenciál szerintem van dögivel, még zeropod-ról is volt szó. Az se reális, hogy a kezdeti előnyt három csapat is behozza, sőt, átfordítsa. Szerintem a valóság nem követi a szimulátort, persze ez is lehet halálos, de nem lesz a zeropod Mercihez hasonló végzet a láthatáron.
Másfél hónap és 43 éves. Alonso olyan mint egy kisérlet, meddig bírja a tempót és hogy fog beesni a tempó..vajon ez már az, vagy az lesz? Érdekes látni, reélem rám ég de nekem most van olyan érzésem mintha elengedte volna, de talán még a jövő év ha tényleg jól dolgoztak az Aston-nál.
Még egy kis stat a nemdomi autóról, ha Ausztráliában Max nem esik ki egy hülye hiba miatt:
Verstappen: 194 p (169 p helyett), 6 győzelem (5 helyett) Leclerc : 135 p (138 p helyett), 1 győzelem Norris : 110 p (113 p helyett), 1 győzelem Sainz : 101 p (108 p helyett), 0 győzelem (1 helyett) Perez : 105 p (107 p helyett)
Azaz, a mostani 31 p helyett 59 p lenne a különbség a nemdomi autóval a szerelő/szerelési hiba nélkül.
Vannak azért előnyei erősen, ha egy istállónak van egy "testvércsapata": nem csak úgy lehet adatot gyűjteni, hogy az adott hétvégén megosztja a beállításait a két pilótája között, hanem így is, hogy megnézi, hogy működik a tavaly a "B-kocsikon"...
Még azon gondolkodom, amivel az idei évre történt koncepcióváltást indokolták, hogy a tavalyi, világverő konstrukcióban már nincs kellő fejlődési potenciál. Ha az idei ujban is csak 8 futamra elegendő kraft volt, és máris utolérték őket, akkor ott valami nem stimmel. Vagy a koncepció, vagy a kommunikáció.