Hello, talán vki tud segíteni, talán vki még látogatja ezt az elhagyott topicot:
hogy lehet nem csak az adott, hanem minden munkalapra érvényes "parancsot" adni? Pl: minden munkalapon cseréljen ki adott karaktert egy másikra. Adott munkalapon megy, de globálisan nem tudom hogyan kell.
Bocsánat, ha nem fogalmaztam szabatosan, de remélem érthetően fogalmaztam.
Van egy olyan problémám az Openoffice-al, hogy ha egy cellában többsoros szöveg van (CTRL+Enter), de a cella mérete nincs felnagyítva, akkor pont a szöveg alsó sorait mutatja, nekem pedig az eleje kellene.
Konkrétan címadatok vannak benne,
név
városnév
utca házszám
irányítószám
stb...
Ezt nyomtatni is kell és mivel a címadatok nagyok, elég lenne az első 1-2 sor kerülne papírra, de a cellában és a nyomtatási képen is az utolsó sorok látszanak. Excelben jó, ott az eleje látszik, de Openofficeban nem sikerült ezt elérnem.
Köszi, kipróbálom, de ma még nem volt rá időm. Csak azt nem értem, hogy a checkbox-ból hogyan tűnhetett el a jelölés??? Na mindegy, valószínűleg a húgom nyúlt bele - szokás szerint ő mindent elront... Megírom majd, sikerült-e így megoldani?
Mentesnel adjal neki kiterjesztest? Ha nincs bekapcsolva a checkbox, hogy automatikus file kiterjesztés, akkor neked kell beírnod. Vagy kapcsold be a checkbox-ot.
OpenOffice-t használunk Windows környezetben, és a napokban vettem észre, hogy újonnan létrehozott, vagy másként elmentett dokumentumoknál nem írja be a kiterjesztést az office, és így típus nélküli, azonosítatlan fájlként kezeli a doksikat. Meg lehet nyitni őket, de a legutóbbi dokumentumok között nem jelennek meg, így csak valamelyik fájlkezelőből hozzáférhetők, a nevük stimmel, de nincs kiterjesztésük, és megnyitáskor társítani kell a programot. Így járok a szöveges és táblázatos dokumentumokkal is. Frissítettem egy korábbi verziót a legújabb, Apache 3.4.1-re, de így sem működik. Hogyan lehetne helyrehozni a hibát?
Mégiscsak SZUM volt, de ezt az OO magának írta így be, és máshol működik is így. Begépeltem a szomszéd oszlopba ugyanzokat a számokat, így összeadta. Nyilván valamilyik szám(ok)al volt valami gond, de nem tudom mi. Ugyanolyan szám formátumba volt formázva mindegyik, ránézésre ugyanúgy néztek ki. Hogyan tudom megnézni, hogy melyik számmal van gond, és mi az? Mert sajnos elég gyakran előfordul ez a hiba.
Az mitől van, hogy a Calc nem akar összeadni számokat? Annyit ír ki, hogy =SZUM(E1:E578), de a végösszeget nem akarja közölni velem. Számként, úgyanúgy formászott számok vannak végig.
Nekem abban kellene segítség, hogy a Base-ben készítem az űrlapot, ha jelölőnégyzettel létrehozok IGEN-NEM kérdéseket (eléteszem, és a válasz vagy IGEN vagy NEM lehet, a válasz elött a jelölőnégyzetben kell megjelölni), akkor az hogyan jelenkezik egy táblázatban, illetve hogyan csináljam meg. Ez egy nagy összetett vagyonvédelmi adatbázis lesz, a cégnek ahol dolgozom. Telephelyek, védelmi rendszerek, zónák, jelszavak, és az adatbázist összefogom kötni árakkal, és egyszerüsíteni fogom a szerződés írást is. A gond az, hogy sokszor kell feltenni kérdést az ügyfélnek, IGEN-NEM válaszokkal... Hogyan érdemes megcsinálni, hogy szerepeljen a válasz a táblázatban is??? Előre s köszi a segítséget...
nem ertelek, ha miden egyes korlevelnel mas es masnak akaro elkuldeni, akkor igen, mivel a gondolat olvasas meg nehezkes, csinald meg a listakat hozza. Ha ugyan azt a listat akarod tobb levelnel, akkor ertelemszeruen 1x csinald meg a listat.