Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zeti02 Creative Commons License 10 órája 0 0 138847

Valószínű, hogy ezek közül valamelyik 450-es változat lesz az újságos sorozatban is nyár közepén, csak más színben. Már várom!

Előzmény: A210 820 08 21 (138842)
7-es troli Creative Commons License 17 órája 0 0 138846

Köszi a linket.

 

Ja, értem, a kék 280, oke.

Előzmény: A210 820 08 21 (138845)
A210 820 08 21 Creative Commons License 19 órája -2 1 138845
Előzmény: A210 820 08 21 (138844)
A210 820 08 21 Creative Commons License 19 órája 0 2 138844

Itt a link.

A 280-assal a már ismert, kiadott és jórész el is fogyott kék békávés Ikarus 280-ra gondoltam.

Előzmény: 7-es troli (138843)
7-es troli Creative Commons License 19 órája 0 0 138843

A webshop linkjét be tudnád tenni?

hiába kerestem, nem találtam a neten.

Az a 280 kivancsivá tett, hogy fog kinézni.

Előzmény: A210 820 08 21 (138842)
A210 820 08 21 Creative Commons License 20 órája 0 3 138842

Már a küszöbön a Premium ClassiXXs 1:43 Csepel sorozata. Ugyan még csak egy-egy gyártói képpel, de már bekerültek a webáruházak "hamarosan érkezik" ajánlataiba ugyanennek a gyártónak az Ikarus 280-asával eurocentre megegyező, 74,95 €-s árával, azaz itthon a várható ár 30 000 forint.

 

   

 

   

BU1048 Creative Commons License 1 napja 0 0 138841

Előzmény: BU1048 (138840)
BU1048 Creative Commons License 1 napja 0 0 138840

A képek lemaradtak...

Előzmény: BU1048 (138839)
BU1048 Creative Commons License 1 napja 0 4 138839

Én egyetértek az általad leírtakkal. Az, hogy mi olcsó vagy drága, szerintem mindenkinek a saját pénztárcájától függ. Kerül, amibe kerül, de elvárható, hogy a felsorolt hibák ne legyenek. Az oroszoknál létezik egy hasonló sorozat, Legendás szovjet teherautók címmel. Hasonló megjelenéssel, újságmelléklettel, 1500 rubel (6000Ft). Mielőtt kapok egymillió mínuszt, mert idehaza elérhetetlen, vagy megfizethetetlenül drága az egyéb költségek miatt. Igen tudom, hogy drága a posta és a magyar posta még egyszer megfizetteti a költségeket +ÁFA…stb. Csak és kizárólag a minőség miatt hoztam fel példának, tehát lehet valamit hasonló ár fekvéssel jól is csinálni. Pár kép csak szemléltetésnek. Azt is tudom, hogy a magyar sorozat sok mindenben hiánypótló és köszönet érte, de ha egy modell ferde, görbe, nem érnek le a kerekei minden oldalon, az igen is ront az összhatáson.

 

 

Előzmény: zeti02 (138837)
Controlman Creative Commons License 2 napja -1 1 138838

Lassan, de bizonytalanul haladok. 

 

41. számig kész.

Előzmény: Controlman (136646)
zeti02 Creative Commons License 2 napja -1 6 138837

Én pedig soha nem fogom megérteni, hogy miért ne lehetne véleménye a modellről bárkinek. Azért, mert viszonylag olcsó, még nem kell selejtes darabokat eladni. Nem, nem arról beszélek-beszélünk, hogy nagyítóval keresünk rajta egy aprócska hibát, hanem amikor megveszed X forintért, kiteszed a vitrinbe, és szúrja a szemed. De lehet neked így is jó, te dolgod, én nem szeretnék hibás modelleket nézegetni!

Különbség van aközött, hogy valami selejt vagy gyenge minőségű. A minőség általában minden darabon megmutatkozik, a selejt jó esetben csak néhányon.

 

Ne hibás termékek eladásával olcsósítsanak, van rá jobb módszer is, mint a festetlen beltér (pont a Rábánál erre külön odafigyeltek, hisz az olaszok barna ülésekkel kapták, nekünk csak a műszeregység lett megszínezve), vagy egyes tamponnyomások lehagyása (pl. HC Volvo esetében az ajtókról hiányzó logók).

Előzmény: tracia_trade (138833)
apron64 Creative Commons License 2 napja -4 6 138836

Előre bocsátom, hogy én is vásárolom ezt a sorozatot!

 

Ezt is figyelembe véve:

"Soha nem fogom megérteni azokat , akik egy relative olcsó modell minősége miatt panaszkodnak."

 

Tehát ha olcsó, akkor lehet sz*r minőségben összeszerelt kivitel?

A kiadó bevállalta, hogy olcsóbb árért gyárt normál minőségű, nem pedig hibás modelleket.

Az olcsóbb legyen azért olcsóbb, mert kevésbé részletesen vannak kidolgozva a részletek!

De a minőségben hozzák azt amit kell, amit tulajdonképpen bevállaltak! Az olcsóbb árért sem kellene rossz minőségű modellt gyártani, csak egy kicsit egyszerűbbet.

Valamit rendesen megcsinálni -adott feltételek mellett- csak kicsit több odafigyelést igényelne!

És ugyan ez kellene vonatkozzon a kor- és típushűségre is.

 

Az "olcsósítás" egyik példája (bár nem újságos árfekvés) pl. a nemrég megjelent TATRA-815 (mindegy, hogy a billencsről, vagy a platósról beszélünk) az olcsóbb AIST-s és a drágább Premium ClassiXXs kiadások összehasonlítása.

Mindkét modell összeszerelése megfelelő, akár az olcsóbb, akár a drágább változatról beszélünk. A különbség csak a modellek festésének részletességében van. Az olcsóbbnak egyszerűbb a festése. Már pl. a rendszámtábla elhagyása is elég nagy megtakarítást jelenthet nagy darabszámnál.

Azt azért még hozzátenném, hogy a prémium minőségnek számító SSM, vagy Classicbus modelljeimen is találtam már hibát, pedig ezek aztán egyik sem az olcsó kategóriába tartoznak.

Előzmény: tracia_trade (138833)
m_and_m Creative Commons License 2 napja -1 6 138835

Az egyszerű, nem extra, mert olcsó termék és a selejtes, hibás között nagy különbség van. Amiket itt olvasok, azok az utóbbiba tartoznak és az olcsósággal nem igazolható.

Az olcsó parizer se lehet pl se nyers, se büdös, se túlsózott.

Előzmény: tracia_trade (138833)
Oldbear52 Creative Commons License 2 napja -6 2 138834

Szia ! Teljes mértékben igazat adok neked !!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: tracia_trade (138833)
tracia_trade Creative Commons License 2 napja -7 5 138833

Soha nem fogom megérteni azokat , akik egy relative olcsó modell minősége miatt panaszkodnak. Itt persze nem a drasztikus hibákra gondolok, hanem a minimális festékhibákra, stb. Sztem mindenki tisztában kell, hogy legyen a piaci árakkal és az ár érték aránnyal. Mert lehet venni minőségi modellt 1:43 20e töl felfelé. Meg kell nézni a gyártók 1:43 teher árait. Akkor azt kell megvenni. Mikor nem volt még biztos , h itt is lesz teher sor, sokan vették a lengyelektől 2x áron, akkor nem volt baj. Ott nem birtál 6 db ot átnézni nagyitóval kötözködve. Parizert sem kapsz a boltban 1000 ft ért minőségit. 

m_and_m Creative Commons License 3 napja 0 6 138832

Én meg egyet se, mert mások 6-ot is vittek

Előzmény: mejzi71 (138816)
mejzi71 Creative Commons License 3 napja -4 1 138831

Ez is igaz  😀nekem is van elofizetesem is az is rendben volt... 😉Tényleg nem tudom hogy ezeddig csak szerencsém volt e velük

Előzmény: littlebubu69 (138830)
littlebubu69 Creative Commons License 4 napja 0 3 138830

Az megvan, hogy az előfizető nem tudja kiválogatni? "Okos"! 🫣

Előzmény: mejzi71 (138816)
Controlman Creative Commons License 4 napja -1 3 138829

Vitrin átrendeződés.

 

Volkswagen das Auto.

 

Nogo Creative Commons License 4 napja -4 0 138828

Az én Rábám rendben van, csak a 3. tengely kerekei nem gurulnak nálam sem, de ezzel elvagyok, más hibája nincs, még a gumik is viszonylag normálisan állnak, a festés/tamponálás is szép, nekem tetszik a modell. Igaz, válogattam, négyből választottam ki ezt az egyet, a többin ránézésre a 3. tengely kerekei lejjebb voltak. De a festés ránézésre azokon is rendben volt.

Tényleg érdekes, hogy miért ezt a valójában nem létező HC-s változatot adták ki, valószínűleg tényleg az olaszok miatt. De lehet hogy ez a váz még fel lesz használva a későbbiekben más Rábákhoz.

Előzmény: zeti02 (138815)
zeti02 Creative Commons License 4 napja 0 0 138827

Az én locsolós Skodám mondhatni hibátlan. Még a gumikba sem tudok belekötni, egy picit döcög, de eddig ez gurul a legsimábban. Semmi nem lötyög rajta, nem csak a szentlélek tartja az alvázon a sárvédőket, légtartályokat, üzemanyagtankot stb. mint a Rábán, nincs pillanatragasztásnak nyoma sem, szép a festés és az ablakok is tiszták.

Előzmény: A210 820 08 21 (138824)
A210 820 08 21 Creative Commons License 4 napja 0 1 138826

Szerinted? :-)

A felső verzióért majd a következő Legendán jelentkezem.

Egyébként valamit elrontottál, mert véletlenül sikerült részleteiben is jól látható, nagyméretű és nagyítható képet csatolni. :-DDDDD

Előzmény: Tonycars (138825)
Tonycars Creative Commons License 4 napja -1 4 138825

Matricát?    Valaki?     :) 

 

Előzmény: A210 820 08 21 (138824)
A210 820 08 21 Creative Commons License 5 napja -1 1 138824

Ne aggódjatok, az üzletben vásárolt Skoda 706 locsolóautóm se egy remekmű.

A legrosszabb az, hogy a ferdén beragasztott első híd miatt három keréken állt, de oldalról nézve néhány szerelvénye, a hátsó sárvédő, meg a légtartály is csámpás.

Annyit kell rajta kijavítani, hogy inkább teljesen szétszedtem. Az az érdekes, hogy maga a modell egyébként nagyon jól van megtervezve. Az összes felragasztandó kiegészítő vezetőcsapokkal illeszkedik az alváz öntvényének a furataiba, kis odafigyeléssel precízen is össze lehetett volna rakni. Gondolom, kapkodva szerelik őket készre, azt már meg sem említem, hogy a hátsó ikerkerekek gumijait szokásos módon félig-meddig rakták csak helyre, a belső peremek sok helyen torzultak, ezért nyolcasok vannak a gumikban.

 

 

 

zeti02 Creative Commons License 5 napja 0 0 138823

Én azt gyanítom, hogy a modellgyártás része és az """üjságírás""" egymástól függetlenül történik. Sokszor alig, vagy nem is esik szó a lemodellezett autóról, az a kevés infó is gyakran pontatlan.

Amikor az újság azon részén jártam, ahol írták, hogy a valóságban nem létezett HC-nál ilyen, nekem is megfordult a fejemben, hogy akkor miért nem pl. Volánosat alkottak a kínaiak? Szerintem azért, mert ezt először az olaszoknak adták ki, ők pedig a HC-t csak-csak, de a Volán Tefu feliratot aligha ismerik.

 

Volt már téma, hogy csak egy minimális utánajárás kellene a gyártó részéről, hogy lényegesen jobb modelleket kapjunk. A következő Csepel billencs is egy olyan lemodellezett típus lesz, amiről alig hallott valaki, a neten sem találni róla 3-nál több képet, valószínűleg már egyetlen darab sem létezik belőle. De legalább 1:43-ban majd lesz!

Előzmény: vw-s (138819)
zeti02 Creative Commons License 5 napja 0 0 138822

Hű, na ez durva! Nem cseréltetted ki az ügyfélszolgálattal? Nekem is ferde az F26 fara, de közel sem ennyire, inkább csak "bogis" lett.

Előzmény: BU1048 (138818)
zeti02 Creative Commons License 5 napja 0 3 138821

Adódik a költői kérdés: neked volt szerencséd, vagy nekem balszerencsém? Nagyon sokaknak hibás, de van, akinek elsőre tökéletes.

Előzmény: mejzi71 (138816)
Controlman Creative Commons License 5 napja 0 1 138820

Sziasztok!

 

Szeretnék csepp segítséget kérni.

 

Rába H18 fényképek, és méretek kellenének erről a verzióról.

 

 

Köszönöm .

vw-s Creative Commons License 5 napja -1 3 138819

Nekem is nagy csalódás volt ez a modell, hibátlan darabot én sem láttam.  A fehér csík festése valamelyik elemen mindig ferde volt,  egy idő után fel is adtam a keresgélést, megvettem  egyet, majd kijavítom.   A kerekek a felfüggesztés hanyag összerakása miatt össze-vissza állnak, a gumik félig felrakva,  deformálódva.

De a legnagyobb csalódás az, hogy tudatosan kiadnak egy olyan modellt, ami nem is létezett. És ezt még le is írják a modellhez adott újságban!  

 

Előzmény: zeti02 (138815)
BU1048 Creative Commons License 5 napja 0 3 138818

Szia!

Nekem szerencsére az hibátlannak tűnik. Viszont a billencs Rába olyan ferde, hogy el kellene törnöm az alvázat, hogy egyenesbe hozzam. Ráadásul a plató hátsó (nyíló) részének az alja is egyenetlen. 

Előzmény: zeti02 (138815)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!