Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Nézelödő Creative Commons License 2 órája 0 0 64916

Nagyobb méretben : 

 

https://nemzetiarchivum.hu/photobank/item/MTI-FOTO-V3RtSGpKUFlXd3Bpd25pWG50U1BsUT09

 

 

A leírás itt sem korrekt , ez ugyanis egyike a 10 Wartburg (313) Sportnak , ami újonnan hozzánk került .

Előzmény: Gordon Zsigmond (64912)
trizs77 Creative Commons License 4 órája 0 0 64915

Az első protók egyike.

Valóban míves kidolgozottság belül.

 

Az ilyen kocsi korai vesztét az okozta, hogy alig mentek.

Mikor megjött azonnal tapasztatl öreg rókákból 2 fő állandóra rá vezényelve.

Ok.

 

A busz éjjel-nappal megy akkora az igény.

Majd maradoznak el a fuvarok.

Elég egy ember is a másikat elhelyezik.

 

Majd a felső vezetés soxor inkább a Volántól bérel buszt a saját meg ott áll a Kárpát utcában.

Végül a maradék egy ember is kap állandó személyautót valaki mellett, azzal a kikötéssel, hogy ha a busznak mennie kell, az az első.

 

Azután már 90%-ban brigád busszá, munkaközösségek hétvégi 2-3 napos kirándulásaivá válik a busz.

S ebből a szempontból édes mindegy, hogy a Semmit se gyártunk jó minőségben Művek konyhai dolgozói brigádja megy Gödöllő-Kékes-Eger-Miskolctapolca baralangfürdő hétvégi kirándulásra vagy a pártközpont konyhai brigádja és gyerekeik, férjeik.

 

A vásárlást követő 4.-5. évben már alig megy a busz, végül eladják, vagy még három évig áll mozdulatlanul a garázs sarkában.

 

Nem csak KMV képen látható busza járt így, hanem majdnem mindegyik minisztérium vett magának vagy még null szériás vagy már első szériás Ikarus-250-es buszt.

Előzmény: Gordon Zsigmond (64909)
chauffeur.emeritus Creative Commons License 4 órája 0 0 64914

Én nem tudom.

Előzmény: Edemsz91 (64907)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 4 órája 0 1 64913

PRÓBA 03-73 (Ikarus 252)

(MTI Fotó)

Gordon Zsigmond Creative Commons License 4 órája 0 0 64912

CA-52-70 (Wartburg 311)

(Magyar Nemzeti Levéltár)

apron64 Creative Commons License 8 órája 0 3 64911

CM-73-88  /Trabant 601. Esztergom, 1966. április 24./

 

UX Creative Commons License 12 órája 0 3 64910

 Bányamentő-kocsi és mentőbrigád a Tatabányai Szénbányák Vállalatnál:

FD-98-42 (Csepel D–344)

(Tükör 1972/3.)

Gordon Zsigmond Creative Commons License 13 órája 0 3 64909

GB-19-66 (Ikarus 250)

(A Közlekedési Műszaki Vállalat tulajdonában.)

Gordon Zsigmond Creative Commons License 14 órája 0 2 64908

IF-10-54 (Polski Fiat 125p)

Edemsz91 Creative Commons License 15 órája 0 0 64907

Szia!

 

Lehet tudni ennek a képnek az eredeti forrását?

 

Előre is köszönöm a válaszodat!

Előzmény: chauffeur.emeritus (64892)
Szakmaközi Bizottság Creative Commons License 19 órája 0 1 64906
Előzmény: Gordon Zsigmond (64905)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 22 órája 0 2 64905

MA-60-10 (Mercedes, de milyen?)

trizs77 Creative Commons License 23 órája 0 0 64904

Bocs.

nem a hajósban hanem az MH-ban.

Előzmény: trizs77 (64903)
trizs77 Creative Commons License 23 órája 0 0 64903

OFF

 

a hajósban kérdeztem tőled valamit.

 

ON

Előzmény: FOMA (64902)
FOMA Creative Commons License 24 órája 0 0 64902

Szintén Pécs, Uránváros. 28 Újmecsekalja - Budai állomás járat.

Előzmény: Gordon Zsigmond (64891)
trizs77 Creative Commons License 24 órája 0 1 64901
Előzmény: mados (64898)
FOMA Creative Commons License 24 órája 0 1 64900

Pécsett főleg 30, 33, 34, 35, 44. Az utolsó három mecseki járat, a többi sem síkvidéki. Helyköziben Komló - Mánfa - Pécs a Mecseken. Határozottan jobban mentek a hegyi utakon, mint a hazaiak. 

Előzmény: trizs77 (64889)
trizs77 Creative Commons License 26 órája 0 2 64899

Budapest (Bukarest utca) - Diósd - Érd járat.

70-es út és repülőtéri út kereszteződés.

 

A Vasvári Pál laktanya parancsnoki autójának Őrvezető sofőrjét kidobta a barátnője.

Ezért felbőszült mint a 19 éves szerelmesek, és úgy döntött megöngyilkolja magát.

De míg a legtöbb öngyilkolni akaró sorkatona főbe lőtte magát , Ő nem.

Beült a Zsiguliba és a laktanya épülete előttről folyamatosan gyorsulva kb. 110 km-h sebességgel beleállt a 70-es úton a vasúti felüljáró felé közeledő KAROSA busz első tengelyébe.

 

Előzmény: mados (64898)
mados Creative Commons License 27 órája 0 3 64898

Valamikor a '70-es évek közepe (?) táján történt egy baleset egy ilyen Karosával. Egy felüljárón ütközött egy személyautóval,azután kiütötte a korlátot ,de szerencsére fennakadt. Viszont a sofőr kiesett a szélvédőn pördült egyet a nagyfeszültségű vezetéken,majd leesett a sínekre. A "szerencséje" még itt sem hagyta cserben, mert a sínpár közé esett és még azt is megúszta ,hogy átment felette a vonat. Több súlyos sérülése volt,de túlélte. Az Autó-Motor újságban is jelent meg róla cikk.

Előzmény: Gordon Zsigmond (64883)
apron64 Creative Commons License 28 órája 0 0 64897

Köszönöm!

Előzmény: Alexander Pistoletov (64896)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 1 napja 0 1 64896
Előzmény: apron64 (64770)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 1 napja 0 0 64895

Az valójában szintén 280-as, véletlen hiba az egész.

Így lesz egy elgépelésből kapitális félinfó.

Előzmény: Ormoz (64853)
chauffeur.emeritus Creative Commons License 1 napja 0 4 64894

XK 51-41

chauffeur.emeritus Creative Commons License 1 napja 0 3 64893

UK 41-74, AV 57-56 és IK 43-68 fortepan_230386

chauffeur.emeritus Creative Commons License 1 napja 0 2 64892

CN 35-44, CA 42-77 és CE 94-37

Gordon Zsigmond Creative Commons License 1 napja 0 4 64891

GA-81-17 (Ikarus-MÁVAUT 556)

Gordon Zsigmond Creative Commons License 1 napja 0 2 64890

FU-74-90 (IFA W50LA)

trizs77 Creative Commons License 1 napja 0 2 64889

Nálunk.

 

Amúgy pl. amit Érden kaptak az minden volt csak gondos ápolás nem.

21-23 órás (!) napi üzem, dugig tömve, A Bem tértől az Osztapenkóig min. 90 km/h.

 

Nagyon szorgalmaztuk többen, hogy már a harmadik évtől vonják őket össze.

Nem volt rá fogadóképes személy.

 

Amúgy Pécsen, Veszprémben, Egerben és Salgótarjánba se síkvidéken jártak - huszáros tempóban - dugig tömve.

 

Talán Kecskeméten, meg a többi helyen a helyközi kivitelek SL-11, voltak, lettek jobb állapotban tartva.

Előzmény: John Howard (64888)
John Howard Creative Commons License 1 napja 0 1 64888

Ezek - szerintem -szép buszok voltak. Kár, hogy nemigen váltak be...

Előzmény: Gordon Zsigmond (64883)
trizs77 Creative Commons License 1 napja 0 0 64887

Igen.

Előzmény: FOMA (64884)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!