A két jobb oldali ajtó zárja gyakran szopat. Néha nyitni, néha zárni nem hajlandó hol a jobb elsőt, hol a jobb hátsót. De csak és kizárólag a jobb oldali ajtókat. Ez kb hetente legalább egyszer előjön, néha attól megjavul ha kinyitom a kilincset és becsukom újra, máskor a belső gombot kell kézzel átbillenteni, de olyan is van, hogy a jobb első ajtót kell kívülről kulccsal nyitni-zárni. Ezt hogy lehet javítani, a zárómotort kell cserélni az ajtókban? És vajon miért nem állandó a hiba, miért csak random időnként jön elő?
A bal oldalon semmi gond, azt hiszem 3 év alatt egyszer nem nyílt ki a vezető ajtó a távirányítóra.
Sziasztok egy kis segítséget szeretnék kérni p106 hibakód bármit csinálok visszajön map szenzor hiba kicseréltem de semmi változás egy ponton megtorpan rángat 1,8 benzin 16v picassomilehet a hiba fojtoszelep cserélve álandoan a mapszenzort irja
Szeretnék segítséget kérni a kézifék pontos beállításához. A munkahenger pontos poziciójára lennék kiváncsi, mert nekem más a jobb és bal oldali. A jelölt vékonyabb nút függőlegesen áll vagy vízszintesen a fékbetéthez képest ?
Sziasztok! Tudja valaki, hány literes az 1-es Xsara tankja? Illetve inkább úgy teszem fel a kérdést, kinek hány litert sikerült tankolni bele. Gyári adat szerint 54l. Egyébként az enyém kombi 1,9 td.
Azért kérdezem, mert tegnap megviccelt. Mindig tele tankolok, sőt, ritkán megy nálam egy autó/motor üzemanyag szintje fél tank alá, de most kíváncsi voltam, mennyit megy el egy tankkal. (Konkrétan megvan 9 éve, sose volt ilyen üres, csak vásárláskor) Hazafelé jöttünk, Körmend előtt az M80-ason meg-megtorpant. Annyira nem lépett meg, 820km-t mentünk addigra, tankolás nélkül, ráadásul két biciklivel a tetőn. Az út végén a körforgalomba már csak begurult, még beugrott, de a körforgalom után megállt. Nagy dráma nem volt, a kézi szivattyúval megpumpáltam, indult, a kút meg kb 500m-re volt. Belement 48,7l gázolaj. Onnantól hibátlanul ment.
Ami nem nem hagyott nyugodni, hogy miért nem világított a szegénység jelző sárga lámpa. Még csak be se villogott. Annó a Saxon úgy kezdte mindig. Itthon lehúztam a csatit a tankjeladóról, szépen mutatta, hogy üres, és világított a sárga lámpa. Kiszedtem a búvárcsövet, volt zselészerű cucc a labirintusban. Vajon amiatt állt le? Vagy nem szívja ki az utolsó pár litert? Vagy sose megy bele 54l? Vagy megakadt az úszó? Egyébként olyan 5,9l-es fogyasztás volt ez ìgy, tetőn két biciklivel, szóval a fogyasztásra nincs panasz.
Már nem emlékszek rá 100% tisztán, de nekem úgy rémlik, hogy a 8-as csavar csak a felette levő fém tányért fogja a karosszériához és a bak csak bele van nyomva a tányérba.
Szevasztok márkatársak. Egy kis segítség kellene.A tolatóradar kapcsoló kis sárga fény állandóan világít,nem kapcsolhatMi lenne a megoldáó ki.Mi lehet a gond?
Nem szorul, fog a fék. Viszont odáig eszkalálódott a dolog, hogy ma figyelmes lettem arra, hogy bal oldalon "beesett" a kerék a sárvédőbe. Megvizsgálva a jobb oldalon viszont ott normálisan fent van a segge a kocsinak. Bizakodásra adhat okot hogy "csak" a baloldali lengéscsillapító szállt el? Bal oldalon rángatva a csomagtartót nem rugózik, csak nyikorog, jobb oldalt nyomkodva viszont szépen rugózik a segge. Lengéscsillapító vagy továbbra is a hátsó híd tünete ez és esélyem sincs megúszni a híd felújítást?
Bal hátsó kerék felől nyikorgó hang hallatszik menet közben. Álló helyzetben hiába rángatom, nyomkodom a hátsó csomagtartótnem tudom reprodukálni a hangot,de ettől függetlenül gondolom hátsó futómű felújítás. Mennyibe kerül manapság egy hátsó híd felújítás? Esetleg ajánlott hely?
P0130-as és P0170-és hibakóddal volt már tapasztalata valakinek? Lambda szonda már volt cserélve, nem segített. Tünete csak annyi van hogy első indítás után 2 3 perccel kicsit dadog és le akar fulladni de egy két perc után helyre jön és onnantól tökéletesen működik. Ha leállitom és újra indítom az is megoldja a gondot. Viszem szerelőhöz majd de érdekel esetleg volt e tapasztalatok ilyennel. 2004es 1.4 benzin
Köszi a válaszod; közben találtam elvileg a Unixnál, holnap reggel hozom el, ... nem látom az eredeti cikkszámra való hivatkozást, de talán ez lesz az.
Adott egy közel 22 éves Citroen xsara 1.6 16v sx. Hamarosan műszakiztatnom kell, nincs alapvetően baj vele, de a jobb oldali, kicsi narancsműanyaggal fedett indexlámpa búra elveszett, letört.
Gondolom így nem menne át (de egyébként is); hol tudnék hozzá venni egy ilyet? (bontott bőven(!) elég lenne...).
Bilstein gátlókat sikerült garanciáztatni, így visszavették. Elküldtem felújítani a gyári lengéscsillapítókat. Jelzek ha megkaptam, ill. betettem őket.