affene,érdekes egy dolgok ezek. van 2 egyforma yamaha 2 lovas motorom,az egyik vizkereke szorul a másikba. csizmával együtt kellett áttennem a donorból,hogy jó legyen.
Sziasztok! Még mindig moszkva 25/30 gerjesztő tekercset keresek... A kettőből az egyik rossz csak. Esetleg valakinek van? Vagy komplett motor is érdekel donornak vagy amiről bontható. Köszönöm!!
az a mérete. 2db,befelé egyirányú. ajánlott a kettő közé zsírt tenni,amennyi elfér.
a kiszerelés helyesen:
a lehúzóval leveszed a fedelet,majd ez után a blokkot felmelegítve (100-120 fok és a közepét érdemes gyorsan melegíteni) kitolod a főtengelyt. ha kinyomattad préssel hidegen,akkor én a helyedben ellenőrizném a főtengely futását-ütését és a felületet is a házban + a labirint tömítés külső felületét. a bemaródásokat sérüléseket ki kell javítani.
beszerelésnél a főtengelyre felpakolod zsírba a görgőket (ne felejtsd ki alóla az acél alátétet) majd a felmelegített csapágyházat-fedelet feltolod rá és félre teszed lehűlni. a szimeringet ráérsz a legvégén betenni. a blokkba bele teszed a 2 szimeringet,majd felmelegíted a blokkot és ezek után a főtengelyt a fedéllel együtt bele tolod a helyére. ha kellően fel van melegítve és nincs össze baszva a labirint tömítés fészke a blokkban, és vagy nem görbítetted el a főtengelyt,akkor szépen bele kell mennie kézzel is. érdemes előtte készíteni olyan távtartókat,ami középen tartja a labirint tömítést,mikor teszed be a helyére a főtengelyt. a fedél pozíciójára is figyelni kell,nem mindegy hogyan van a helyén.
6204 megy oda. természetesen a csapágy porvédőt ki kell venni,ha olyat vettél.
A főtengely szimering mérete 20x31x7? Létezik, hogy alul 2 db van benne? Az enyémben annyi volt. A beépítési helyzete egyirányú? Már amennyiben 2 kell bele...
Mi a helyes módja a főtengely kiszerelésének? Műhelypréssel sikerült kinyomni.
A beszerelés nem megy. A főtengely támcsapágy ház nagyon passzos. A főtengelyt betettem 1 napra a fagyasztóba, de így sem megy a helyére. Ütni, préselni nem merem. A forgattyús ház melegítése a szimering miatt nem megoldható.
A zárt csapágy tömítőgyűrűjét kipattintsam? Méréseim szerint 6204 kell bele.
Köszi a választ, most nem kell semmi mèg, csak ha tèlen unatkozok akkor gondolkodtam egy a motor generálon dugó, gyűrű cserèn esetleg ha a henger kopott akkor annak is a fúrásán. Mondjuk első körben lehet egy kompressziót mèrek, ha az jó akkor lehet felesleges megbontani. Csak nem tudom a vákum pumba membrán a kemèny ès azèrt nem szívja fel a benzint a tankból, vagy a motor kopott már ès azèrt nincs annyi vákum, vagy a kettőnek van e köze egymáshoz?
kb ez az egy gyártó van.... nálam lehet venni pl. :-)
alkatrészek,ami itthon nem elérhető,vízkerék tűgörgő..... ukrán-orosz vonalról jött- eddig (van kb minden). bár már szóltak,hogy van lehetőség ismét,de kibebaszott drága lett.
gyűrű dugó csapszeg ilyenek,ami mondjuk nincs,azt a táboritól szoktam beszerezni. legutóbb a sehol sem fellelhető selvához tudott adni 2db dugócsapszeget. egyedi méretben is készítenek gyűrűt,nem létező túl méretet is-elviszed a dugót hengert.