Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

fitosi Creative Commons License 14 órája -2 0 880751

Én meg nem fogadom el, hogy a te agyadat nem tudja becsapni. 

Előzmény: btipus (880750)
btipus Creative Commons License 14 órája -1 1 880750

Én elfogadom hogy a te agyadat becsapja, további hozszólást ne várj ebben a témában.

Előzmény: fitosi (880749)
fitosi Creative Commons License 16 órája -2 0 880749

Pont arról van szó, hogy nem igazi gyorsulás, az agyad mégis azt érzi. Ha úgy lenne, ahogy mondod, semmit nem váltana ki az emberből.

Előzmény: btipus (880748)
btipus Creative Commons License 23 órája -2 1 880748

túl van tolva a téma. Amikor növeled a sebességet az egy viszonylag könnyen megvalósuló érzékcsalódás, még az ember sgge is összeszorul. De a gyorsulás az egy összetett érzet, nekem a nyakizmom sem feszült meg, vizuálisan jó (bár inkább összhatásban mint minőségben). De a lényeg hogy ha tetszik akkor jó, ezt boncolgatni olyan mint azt boncolgatni mint hogy melyik játék mennyire szim, van akinek semmi nem elég, van akinek kevés is elég, és ami közte van..

Előzmény: fitosi (880747)
fitosi Creative Commons License 24 órája -4 0 880747

Amikor autóval megyek (igaziból) lejtőn lefelé gyorsítok, akkor mindenkinek hullámzik a hasa az autóban. Ugyanez az érzés tapasztalható meg vr-ban egy hullámvasúton. Mi a különbség? Egyiknél vezetek, a másiknál egy vr headset van a fejemen, az érzés mégis ugyanaz.

Előzmény: Cold Heart (880745)
ka_TARZI_s Creative Commons License 24 órája 0 0 880746

Nézőtéri felvételek a 91-es suzukai hétvégéről:

 

https://www.youtube.com/watch?v=L-4cmk_U6xY

Cold Heart Creative Commons License 25 órája 0 0 880745

lásd lentebb

Előzmény: fitosi (880743)
Cold Heart Creative Commons License 25 órája 0 0 880744

de én értem, mit mond, az agyat becsapja részben, ezért is leszel rosszul

de azt nem fogod érezni, amit te is írsz

Előzmény: Hápi Zsák (880742)
fitosi Creative Commons License 26 órája -3 0 880743

Értem mit mondasz, erre mondom azt, hogy próbáld ki vr-ban, és ha nem lesz az érzékszerveidre hatással, akkor igazad van.

Előzmény: Cold Heart (880741)
Hápi Zsák Creative Commons License 26 órája -2 0 880742

csak elbeszéltek egymás mellett, te valódi gyorsulás érzékeléséről írsz, ő meg arról hogy vizuálisan is be lehet érzékcsalódni, ami szintén igaz. pl nézel ki a kocsiból a melletted álló kamionra ami hirtelen elindul te meg azt hiszed hogy gurulsz hátra ezért taposod a féket.

Előzmény: Cold Heart (880741)
Cold Heart Creative Commons License 26 órája -1 1 880741

nem akarod érteni, amit írok, ez eléggé általános, ami szokatlan, hogy nem provokációból teszed

Előzmény: fitosi (880740)
fitosi Creative Commons License 26 órája -2 0 880740

Próbáld ki a zuhanós vr-t, vagy a csilléset aztán mondd el, hogy érezted e a gyorsulást. Az agyad tényleg elhiszi hogy ott vagy és fosni fogsz.

Előzmény: Cold Heart (880737)
fitosi Creative Commons License 26 órája -2 0 880739

Van a youtubeon egy magasról zuhanós vidámparki vr video, na attól én is beszartam, mert az agyam úgy érzékelte, hogy ott ülök a magasban, már az is para és akkor még mem is zuhantam. 

Előzmény: Inner Circle (880734)
Jam Clerk Creative Commons License 27 órája 0 0 880738

Nem is olyan régen olvastam egy eszmefuttatást, talán a totalcaron, vagy tökmindegy, szóval hogy mi történne, ha egyszer csak eltűnne az összes közlekedési lámpa, tábla, felfestés, talán még a padkák és a fényszórók is :) Józanul belegondolva, valószínűleg megszűnnének a balesetek, mert senki se merne száguldozni. Érdekes volt végiggondolni, mire vezetne.

Részemről nem várható a batárra váltás, a Mitsubishi-n kívül (ami amúgy már rég nem észszerű, tekintve az alkatrész-ellátottságát), már vagy 9 éve egy Multiplát nyúzunk, és még mindig nem találtuk meg az utódját :)

Előzmény: btipus (880736)
Cold Heart Creative Commons License 28 órája 0 0 880737

tippre azért történik, mert az agyad azt hiszi, mérgezés miatt lát mást, mint érez mást. (autóban/buszon olvasni pont ugyanezt okozza, csak fordítva)

 

a gyorsulást, ahogy a tehetetlenségi erő rángatna, nem érzed

Előzmény: fitosi (880720)
btipus Creative Commons License 28 órája 0 0 880736

Egy ilyen batár tulajdonosa vagyok, a harmadik gyerek után váltottunk egy szedánról....nem, nem kombira ami logikus lett volna, és nem nem egyterűre ami ésszerű és logikus is lett volna, hanem egy batárra körbe légzsákokkal, alul alvázzal. Ez egy öngerjesztő folyamat a többi batár miatt, mert bár anyagilag totál ésszerűtlen a választás, ha még is ütközés lenne egy másik 2+ tonnás batárral akkor inkább ebben akarom tudni a családom mint egy normális, ésszerű és egyébként tök jó mitsuban.

Egyértelműen te képviseled a józan álláspontot, nem is lehet vitatni.

 

Az F1 kocsik a kanyartempó beáldozásával lehetnének kisebbek, és ezáltal valamivel könnyebbek, de sajnos nem sokkal. Nyilván még a méretek csökkentésén kívül lenne még lehetőség drágább anyagokat használni, de brutálisan elugrana a költség, jobban mint amennyit nyernénk a tömegen.

Illetve ha tankolnák akkor persze megint lehetne még egy nagyobb tömeget faragni, összességében sztem egy 100-120kg nyerhető lenne így.

Előzmény: Jam Clerk (880731)
btipus Creative Commons License 28 órája 0 0 880735

A válasz nyilvánvalónak tűnik a költői köntös dacára is, amennyiben a csajok "MINDENRE" fel akartak ülni, ti pedig elmentetek kocsmázni. Persze bizonyos nem megosztott információk árnyalhatják ezt a képet.

Előzmény: Inner Circle (880734)
Inner Circle Creative Commons License 1 napja 0 0 880734

A legjobb vidámparki élményem még 2007-ben volt Düsseldorfban az ott dolgozó barátnőmmel és egy lány és egy srác kollegájával. A csajok ugyanis MINDENRE fel akartak ülni!

Mi meg a sráccal egy pillantást vetettünk a fémkolosszusokra és kórusban mondtuk, hogy csak tessék, mi addig ide beülünk Altbier-ezni. Az Altbier-t kétdecis poharakban hozzák és ebből következően mindig friss, valamint mindig van még egy.

VR, zuhanás, hát hülye vagyok én?!...

Előzmény: fitosi (880720)
Jam Clerk Creative Commons License 1 napja 0 0 880733

Jó, hát nézhetjük innen is, de azért ismerd el, hogy nem sűrűn gondolsz bele abba, hogy Senna a mai F3 szintjén csapatta Monacóban, mármint köridők tekintetében:)

Előzmény: candle (880732)
candle Creative Commons License 1 napja 0 0 880732

"mert befértek volna az 1987-es rajtrácsra is. "

 

Jól számolok, h ha a mai technikai fejlettséget veted össze Senna 87-es, cameles lotus-ával, az olyan, mintha 1987-et vetnéd össze a legelső, 1950-es efegyes autóval? :-) Szóval, azért ezen qrva nagyon ne lepődjünk meg. :-) 

 

Nekem ebből az összehasonlításból csak az jön le, h mi vén faxok, több, mint a felét láttuk az efegyes történelemnek.

Előzmény: Jam Clerk (880727)
Jam Clerk Creative Commons License 1 napja 0 0 880731

Nem kritizálom, csak rácsodálkozom, hogy tulajdonképpen a mai F3 ugyanazt tudja, mint a 30-40 évvel ezelőtti F1. Egyetértek, lehetnének kisebbek, könnyebbek...de hogy kevésbé biztonságos lenne-e, azt nem tudom. Ezek a mai kombájnok mindenesetre, elég furák, főleg ilyen utcai pályán. Kicsit SUV-érzés, nem is igen tudom hová tenni, amikor látom, hogy anyuka beül egy ilyen batárba az egyszem gyerekével, és a kényelem meg a biztonság címszó alatt az úton tart több tonnát.

Előzmény: btipus (880729)
fitosi Creative Commons License 1 napja -4 0 880730

Nem ugyanaz az élmény a vr és a több monitoros cuccnál. Nekem az előbbi élethűbb, mégicsak az autóban ülök. Plusz Spa-ban, sőben, olyan élmány,a mit jelenleg más nem tud jobban a VR-nál. Persze GT7 szintű minőség nincs is más autós VR-ban.

Előzmény: btipus (880728)
btipus Creative Commons License 1 napja 0 0 880729

Igen, és ez az egyik legrövidebb pálya. Egyszerűen az egy más világ volt sztem, és az elmúlt. Ahogy az 1998-s esős futamok láthatósága sem lenne elég, ma már annál jobb kell és akkor fogják engedni.

Ezt lehet kritizálni, és kell is, viszont elég komoly tragádiákkal fizetett az F1 a jelenlegi helyzetig. Lehetne kisebb F1-s autó és könnyebb is, jó lenne és törekedjenek rá, ..de kevésbé biztonságos biztos nem lesz.

Előzmény: Jam Clerk (880727)
btipus Creative Commons License 1 napja 0 0 880728

Ahogy írtam nem használok, számomra a 3monitoros cucc jobb, így legalább látom ha odacsavarog a legkisebb a pedálhoz nekem ez komoly parám volt VR alatt.

Előzmény: fitosi (880726)
Jam Clerk Creative Commons License 1 napja 0 0 880727

A tempótlanság nagyon relatív, és belegondolva, tényleg fura dolgokra lehet rácsodálkozni. Ha jól emlékszem, azt írtad, elég komolyan nyomták ezekkel a kocsikkal is, mert befértek volna az 1987-es rajtrácsra is. Kíváncsiságból megnéztem, abban az évben Senna futotta a verseny leggyorsabb körét 1.27-tel, a pole pedig Mansellé volt, 1.23-mal. A tavalyi F3-as leggyorsabb kör 1.25-ös volt, a pole pedig szintén 1.23-as. Azért ez elég durva.

 

Előzmény: btipus (880724)
fitosi Creative Commons License 1 napja -3 0 880726

Komoly szimulátort használsz vr-ral? Melyiket? Miért hányják össsze magukat az emberek egy hullámvasutas, zuhanós cuccon vr-ban, ha nem érzékelik a gyorsulast? Pont az a lényeg, hogy az agy ézékeli, mert a vr becsapja.

Előzmény: btipus (880721)
rm40 Creative Commons License 1 napja 0 0 880725
btipus Creative Commons License 1 napja 0 0 880724

Ahhoz is lett volna gondolatom, csak ellapozódott. Szóval buflákok lettek az autók igen, főleg utcán, az utcai forgalomban lévők. Az F1-s verdák is igen, de ahogy utaltam is rá azzal hogy minden harmadik név a historic F1 kocsikon egy balesetben elhunyt versenyző, ...manapság nagyon mások a biztonsági elvárások. ..és persze a tempó is. Ezekkel a régi F1 versenytechnikákkal/kocsikkal elég tempótlan lenne egy futam mai szemmel.

 

Előzmény: Jam Clerk (880722)
rm40 Creative Commons License 1 napja 0 0 880723
Jam Clerk Creative Commons License 1 napja 0 0 880722

Ahhoz képest, hogy csak egy öreg Lancer meg a még régebbi F1-es kocsik kapcsán írtam egy gondolatot, egész jól eldiskuráltok a VR-ről :)

Előzmény: btipus (880721)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!