Hát ez egy olyan verseny volt, amit megnyerhetett volna több pilóta is, hibázni mindenki hibázott, ebben nem nagyon volt eltérés. A dobogó szerintem jogos a srácoknak, a sorrend meg bármi lehetett volna ma. A vége így adta ki. Talán a futam egy részén Norrisnak állt leginkább a zászló.
A McLaren nagyon jó autó lett.
Albont sajnálom, nagyon peches volt, a Ferrari meg visszaidézte a 2017-es év körüli időket ezen a hétvégén.
Totális, skillból és faktorból megnyert futam, ezt még a haterek sem gondolhatják másként! A Bull jelenleg negyedik erő a mekik, ferkák és a merci után. Amikor azt mondják, száz évente születik akkora zseni, mint ez meg az, akkor M4X-féle ezer évente egy.
Nélküle ez a Red Bull sehol nem lenne, dobogón nem lennének, nemhogy futamgyőzelem. M4Ximális faktor!
M. Schumacher, 2002 Brit GP, 172. hétvége/170. rajt, 33 évesen (2012-ig versenyzett, kihagyva 2007-től 2009-ig, 308 hétvégén/306 rajttal, 91 futamgyőzelemmel és hétszeres világbajnokként vonult vissza)
Wégé ne már, ne szopkodjuk már VER-t megint. ha az SC alatti kiállásból fakadó előny nincs, VER ma nem győztes. ez ma nem VER-en múlt. ment is a sírás a lengéscsillapítók miatt, de ahogy elöl volt és száradt a pálya hozta 4-5 mp-es előnyt. nem jó ez az elfogult vélemény, na.
ez egy fasza futam volt! továbbra is látszik, hogy a RB technikailag még a mezőny előtt, de amikor nem ideálisak a viszonyok és a technikai előny kevésbé számít, akkor megy faktortalanodás. Ez a futam gyönyörűen megmutatta ezt. a RB okosan taktikázott az SC alatt és ez meghozta a win-t. A Merc előrébb jött, RUS egész hétvégén jól ment, végül ő kapta a jobb keveréket, HAM is összerakta magát a versenyen. kár, hogy a Meki nem volt elég a win-hez, de legalább volt min izgatottnak lenni ma.
Grat Verstapennek, szépet ment még úgy is, hogy nem volt optimális a kocsija. Hamilton sajnálhatja az időmérőt, megvolt a tempója akár a győzelemhez is