Nem banán-majom efekt... de nincs szintjelző se a kannán, se a műszerfalon, csak a kanna emelgetése és tippelés. Evidens ,h párszor hátra mászok megnézni.
Adott a szokásos Duna túraköröm. Vác sólya pálya 1681fKm vége a helembai nagysziget megkerülése 1713fKm. Ezt a DF20 a 11 es csigával Progress testen, 75% gázzal, / ez a fülemnek elviselhető motorhang... / némi kacskaringóval, 15-17L ből többször is megjártam. Ugyan ezt produkálta a Hille Cameo testen is, csak nagyobb volt a végsebesség.
Ha jól tudom 460as a PROGRESS test és 180Kg üresen, 200-250 ra saccolom motorral aksival cullangokkal.
Ezzel lenne a következő túra. VEGA 406 ha másolat vagy az, hajólevél szerint KÖNIG SE ADRIA 410 ,súlyról nem tudok semmit,cserébe egy "őskövület" 1997 2 henger 30Le 2 ütem MERCURY motor van rajta. 30L es tank van hozzá, értelemszerűen az tele lesz, mennyi tartalék üzemanyagot vigyek mellé? Tudom 50Litert... :P ;) Tengerentúli fórumokon 3-3,6 Gallon / óra írnak teljes gázon.
Szintén nem a végsebesség mámora lesz a cél, normál kirándulás. Ki milyen fogyasztást tippel így látatlanba? 2x 10Litert gondoltam biztos ami biztos alapon, elvileg visszafelé kevesebb kell. Értelemszerűen, ha a szigetkerülés előtt kifogy a 30Liter ,fordulok vissza. ;)
Semmi élc. Úgy emlékeztem, hogy neked van ilyen történeted. Szívászajcsökkentő szivacs, valahogy 'átbenzinesedett' és valahogy berobbant, vagy valahogy valami ilyesmi. (polgárjenőhorgászember)
Ha gyárilag indítós, akkor biztosan tölti. Legalábbis, ha működik a töltés. De egyszerű, meg kell mérni. Ha járó motornál magasbb az akkufeszültség mint állónál, akkor tölt. Közepes fordulaton meg kellene haladja a 13.8V-ot.