Kéken füstöl és van olaj fogyasztás, amikor szétszedtem elvittem esztergályos hoz a hengert és a dugattyút és nem volt vészes a kopás azért lett csak a gyűrűk cserélve
Hááát, én magát a 20w50et sem komálom, de nekem suzukim van. A keverés megint nem egészséges. A gyűrű csere meg megint nem a legnagyobb ötletek közé tartozik, bár egyszer egy rotációs kapánál olyan jól sikerül, hogy én vagyok a legjobban meglepve a sikeren. Esetleg ha hónolva lett a henger úgy mondjuk jobb.
Nemtom, észrevehető lett az olajfogyasztás? Van egy ótvar endoszkóp kamerád? Ha zabálja az olajat akkor a dugó tetején a vastag korom jól láthatóan tocsog az olajtól.
Egyébként benzintől is tud füstölni, ha pld túlfolyik az úszótűszelep, vagy magasra lett állítva.
Sziasztok olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy van egy yamaha xt 600 2 kf motorom és részszintetikus motorolajjal töltöttem utána kb fél litert és most elkezdett füstölni létezik az hogy az olajtól kezdett el füstölni vagy kopott lehet a motor? 20w50 ásványi volt benne
Az ELVI infó: ha teljesen 0-ról akarsz indulni, akkor a szervíz doksi szerint, abban benne van, hogy mennyit kell a teljes zárásból visszatekerni.
Ha ez nem tetszik, akkor adhatsz több vagy kevesebb benzint - de én kis esélyt adnék, hogy okosabbak lennénk, mint a kis ferdeszemű japcsi mérnökök, hogy az ÁTLAGOS felhasználásra jobbat tudnánk.
De a lehetőség megvan az eltérésre. Sztem sok és hosszú iterálás lesz a dologban, mert a gyertyán fogod kb fél tank után látni, hogy milyen színűre ég - és persze a segg... fenekeden meg érzed, hogy jobban-e vagy kevésbé iparkodik veled. Aztán sztem pár próbálkozás után megtalálod azt a beállítást, ami a legjobb lesz!
(ide a rozsdásat a nyakamra, hogy +- 5%-on belül leszel a gyárihoz :-) :-)
Én a magam részéről első lépésben feltolom a motorkerékpárt az utánfutóra.
Második lépésben a megfelelő rögzítés következik, mert ha a helytelen szállítás miatt útközben leesik a motorod az utánfutóról, akkor a karbi beállítás lesz a legkisebb problémád.........
Harmadik lépésben pedig irány a mű szaki szerviz!
Viszont itt szerintem a többség ezt a problémát otthon tudja orvosolni.......... talán én vagyok az egyetlen kivétel........ :-)
Ezt én sem értem, hogy ha el _volt_ szakadva ezelőtt is, akkor mindig rossz lett volna nemcsak 3/4gáz fölött. Ha most szakadt el szétszedéskor, akkor a hiba a rendszerben fog maradni. Egyenlőre.
Csak az volt a hiba amit sejtettünk - rossz a keverék-arány: vagy kevés a benzin, vagy sok a levegő. Akkor itt most többszörösen a MÁSODIK jött be, sok volt a levegő mert a második csonkon falsot tudott szívni :-) (bár... Fura a dolog, mert a csonk ugye a torok meg a henger között van - vagyis szárt második toroknál kellett volna a legtöbb falsot szívnia itt... Vagymi... :-(
Szóval, ha kettőben van, az biztosan nem jó - és hiába okoskodunk a fotelben, a csere mindenképpen hasznos dolog lesz :-)
Leggyorsabban egy alkatrészboltban - de hát valsz nem erre vagy kíváncsi :-( Szegeden adok neked olajszűrőt - a lufinál átálltam vagy 15 éve a moshatóra, abból nincs tarcsim.
Ugyanennek az inverze: a két torok közötti benya-átjáró nem kóser, ekkor a benzin lesz kevés a keverékben. Erre kevesebb lehetőséget adnék mint a gumi membrán szakadásra.