Ezt a topicot Ida és Vanda a kerékpárbarátok off topicjának szánja. Ahol a versenyek fontos eseményein túl meg vitathatjuk, hogy ki a legjobb pasi, a legcsinosabb hostess, a legjobb mez, a legcsúnyább mez, ki kire hasonlít a hírességek közül, és ki kivel jár, vagy nem jár, sőt ki milyen autón, vagy motoron jár. Egy topic, ahol semmi se off, aminek bármi kicsike köze van az országúti kerékpársporthoz.
100 méterre fogták meg a cél előtt. Mindezt úgy, hogy köd volt, és már az álló kamera mutatta a nem látható mezőnyt. Már úgy látszott, Armiral nyer szökésből, de egy sötét folt kezdett közeledni, és lesprintelték.
Tudom, de sosem próbáltam, mert eddig nem nagyon volt rá szükségem, tegnap meg mivel a géphez ülni nem volt kedvem így a telepítgetéshez meg még annyi sem :)
Reggeltől estig non stop labda ütögetés..... tegnap még felvételről sem tudtam megnézni tv-ben a Dauphine szakaszt, gép elött görnyedni meg nem volt kedvem, hogy a playeren nézzem.
Bocsika földi, de meg is fogtam Pedersent tippmixen, ami a hülyének sem volt nehéz.
Venturini volt az igazi tippem. (41x)
Max csak a pizt hozta vissza.
Ez a kocsmás fogadás borzalom.
Segghűlyék a bicóhoz, de ezt megértem.
Amikor a telót nyomogató picsa 2 perc után sem veszi, ott áll egy paraszt....Aztán rendreutasit, hogy gyújtsem ki, mit akarok-holott totál mondom a neveket, sorszámot, mert "nem ér rá" (telózott a qva)
Mi a fasznak irják ki-tippmix??? Értem én, kaparós gecit eladni nem problemo...
a fiam 18 eves, csapatsportagat uz. Megnezettem vele a videot, tele van olyan mondatokkal amit direktben tud a sajat hrlyzetere motivaciokent alkalmazni, es az etkezeses resz a jelenlegi helyzetben kiemelkedoen fontos volt neki.
Valóban nem annyira szép, bár azért ebben a kategóriában már igazán csúnya gép kevés van :)
Viszont arra a hírére hogy mennyire sokoldalú és jól kezelhető arra bőven rászolgál. Emellett hihetetlenül könnyű is, még a kedvenc régi De Rosanál is könnyebb, bár mondjuk szépségben azzal sem veszi fel a versenyt.
Privát véleményem szerint a Factor One a legszebb - de abból nemigen látni itthon, illetve amit láttam eladót az számomra az értelmetlenül drága kategória.
Kihasználni nyilván egyiket se tudom, de a Csepel Marathonnál jobban megy és hát jobb is ülni rajta :)
Érdekes, nekem a Speci sosem tetszett. Biztosan kiváló gépek, de nekem egyszerűen nem tetszenek. Pedig érdekesek a festések, jók a megoldások, de valahogy nem is vágytam rá sosem. Igaz, nem is ültem ilyenen soha, mert a baráti/ismerős körből senkinek nincs, és lehet, hogy egyből tetszene, de nagyon jó eséllyel nem bírnám kihasználni. Ellenben a Pina gyönyörű, és az ember igyekszik olyan tárgyakkal körülvenni magát, amik praktikumuk mellett tetszetősek a szemnek:)))
Nem feltétlenül így látom, 30+ éve is volt már itthon Basso, Bottecchia meg Moser is - talán akkor kb ugyanannyi volt belőlük mint Bianchiból meg Pinarelloból. Azaz mindegyikből kevés. Most azért nem veszik amit írtatok. Mert nem annyira divatos és nincs igazán helyi forgalmazó. Nyilván a kettő összefügg. Plusz másodkézből is kevesebb kerül be. Argon 18 ugyanez, szó szerint messze földön híres de tény hogy inkább a triatlonos gépek között nem az országútiaknál.
Cipollini pedig valóban gyönyörű, sajnos a karbonosnál legalább annyi ha nem több törött van belőle mint a nagy márkákból, szóval felmerülnek azért kérdőjelek a gyártási minőséggel azzal együtt is hogy Európában gyártják(?). De én is nagyon erősen gondolkoztam benne amikor választani kellett és örültem volna ha találok pont jót. Aztán nem úgy alakult de a Pina meg a másik esetben az S-Works ami helyette jött sem okoz csalódást, sőt :)
Felnőhetnék már, 18000+ naposan is könnyek szöknek a szemembe, amikor meglátom Valtert ahogy felveszi a Maglia Rosa-t. Megint dühöngtem, amikor a csigafalók nem mondták neki, hogy a kanyarra kell sprintelni. Viszont. Idén azokat a nagy szenvedéseket, küzdelmeket nem láttam rajta, mint amikre képes volt tavaly. Megint csak arra jutok vissza, hogy magáért nem úgy megy, mint a kapitányért, de ezen lehet, és kell is dolgozni.
A Dauphiné egyetlen várható sprintbefutós nyitószakaszán a franciák képesek voltak egy 8 km-es lejtőt tervezni a cél elé. A mezőny mögött a motoros 4 km-nél 98-cal ment.