Az első protók egyike.
Valóban míves kidolgozottság belül.
Az ilyen kocsi korai vesztét az okozta, hogy alig mentek.
Mikor megjött azonnal tapasztatl öreg rókákból 2 fő állandóra rá vezényelve.
Ok.
A busz éjjel-nappal megy akkora az igény.
Majd maradoznak el a fuvarok.
Elég egy ember is a másikat elhelyezik.
Majd a felső vezetés soxor inkább a Volántól bérel buszt a saját meg ott áll a Kárpát utcában.
Végül a maradék egy ember is kap állandó személyautót valaki mellett, azzal a kikötéssel, hogy ha a busznak mennie kell, az az első.
Azután már 90%-ban brigád busszá, munkaközösségek hétvégi 2-3 napos kirándulásaivá válik a busz.
S ebből a szempontból édes mindegy, hogy a Semmit se gyártunk jó minőségben Művek konyhai dolgozói brigádja megy Gödöllő-Kékes-Eger-Miskolctapolca baralangfürdő hétvégi kirándulásra vagy a pártközpont konyhai brigádja és gyerekeik, férjeik.
A vásárlást követő 4.-5. évben már alig megy a busz, végül eladják, vagy még három évig áll mozdulatlanul a garázs sarkában.
Nem csak KMV képen látható busza járt így, hanem majdnem mindegyik minisztérium vett magának vagy még null szériás vagy már első szériás Ikarus-250-es buszt.