Keresés

Részletes keresés

ANONYMOUS Creative Commons License 1 napja 0 0 188490

jo szorakozást:)

Előzmény: btipus (188489)
btipus Creative Commons License 1 napja 0 0 188489

Nincs illúzió, időégetés. Általában podcast hallgatás közben.

Előzmény: ANONYMOUS (188485)
fitosi Creative Commons License 1 napja 0 0 188488

Ja és még egy gyöngyszerm a nagymestertől. Megszakértetted azt is 22 végén, hogy Bastianani majd a helyére rakja Banyát...  nagy arc, nagy pofa, nagy bukta. 

Előzmény: ANONYMOUS (188485)
fitosi Creative Commons License 1 napja 0 0 188487

Így van igazad van, főleg te minek állnál le velem azok után, hogy akkorát buktál a Dovi Duci és Rossi Duci témában, hogy attól koldultál. Meg is értem, miért vagyok nálad letiltva azóta. Maradjon is így!

Előzmény: ANONYMOUS (188485)
ANONYMOUS Creative Commons License 1 napja 0 0 188486

szárnyakbol lehetett volna többet is le venni:)

Előzmény: NB2 (188482)
ANONYMOUS Creative Commons License 1 napja -1 0 188485

nem  is értem minek áll l e bárki is azzal a barommal,nekem tavaly vagy tavaly elött ota le van tiltva,igy véletlen sem olvasok bele a faszságaiba:)

Előzmény: convar (188484)
convar Creative Commons License 2 napja -1 0 188484

Megszokhattad volna már, hogy őt a tények sosem zavarják :D

Előzmény: btipus (188475)
btipus Creative Commons License 2 napja 0 0 188483

Nekem optikailag is jobban tetszenek az extra aero elem nélküli motorborítás. Elektronika a lehető legkevesebb. 

Előzmény: NB2 (188482)
NB2 Creative Commons License 2 napja 0 0 188482

Nyilvánosságra hozta a MotoGP a 2027-es új technikai szabályokat!
Az előírások a motor szinte összes részét érintik. Ezek közül a legfontosabbak:
-850 ccm-re csökken a hengerűrtartam, marad a 4 hengeres kialakítás. A hengerek furata 81 mm-ről 75 mm-re csökken.
-A jelenlegi 40%-ban megújuló üzemanyagok helyett 100%-ban karbonsemleges benzint fognak használni a motorok.
-Jelentősen csökkentik a fejidomokon alkalmazható aero elemek méretét. A motorborításra vonatkozóan nem történik változás.
-Betiltják a rajtautomatikát és a hasmagasság állító rendszereket.
-22-ről 20 literesre csökken az üzemanyagtank.
Röviden tömören összefoglalva: vissza a múltba, ami lehet, nem is akkora probléma. Kíváncsian várjuk, mi fog belőle kisülni, ismerve a 2007 és 2011 közötti 800 ccm-es éra minden baját és előnyét.

fitosi Creative Commons License 2 napja 0 0 188481

Az a Ducati már nem volt világverő, az utóbbi pár évben az, ébresztő. Stoner is folyamatosan egyre kevesebbszer nyert a motorral. Maga Dovi mondta, hogy az ő motorjához képest is szar volt a Rossis Duci.

 

LoL Nem mindegy, hogy 32 évesen égsz és szerepelsz le, vagy 42 évesen. Rossi annyi idősen, mint amennyi a nyalókás volt a visszavonulásakor még vb címért küzdött. LoL

 

Makid meg 30 évesen már egy roncs.

Előzmény: kilencfan (188480)
kilencfan Creative Commons License 3 napja -1 0 188480

 Rossi mekkorát ment már a világverő Ducatival, tényleg. Csak arra a 2 évre pont elrontották az olaszok, már dobogóra kerülnie is nagy szám volt. Érdekes mód Stoner alatt még egész jól ment ez a dolog az előző évben...

 

" Azt meg hagyjuk, hogy a nyalókás szégyenszemre távozott a Gp-ből, mert a teljesítménye a béka segge alatt volt. "

 

 Még jó, hogy Rossi nem így távozott :DDD Magát égette éveken át, biztosan nagyon rá volt szorulva, de a  rajongó-tábor eltartotta a VR46 pólókból. Így egészen más, hisz róla van szó. (Sepang-szindróma)

Előzmény: fitosi (188479)
fitosi Creative Commons License 3 napja -3 0 188479

Bullshit.

Hülyére verte a nyalókást csapattársként, akitől csak a súlyos balesete miatt kapott ki. A majd 10 évvel fiatalabb nyalókásnak Rossi balesete kellett a sikerhez. 2015-ben meg a spanja hathatós segítsége. Ezt a kettőt reggelire ette volna meg a 2000-es évek elején. 

 

Maki csapattársai: Az örökös ketteske, az akutális csapatársától mindig kikapó Pedroza 5 éven át! Hát mellette nem kellett vért izzadnia, Stoner beárazta szegénykét. Aztán a semmit fel nem mutató Espargaro és a kamubajnok Mir, majd a tessó. Egy évben a kiégett nyalókás. Komolyan, ezek után azzal érvelni, hogy Rossinak kik voltak a csapattársai?

Rossi lenyomta a vilgáverő Ducival vagizo Stonert. Maki meg éveken át küzdött az akkor még nem egy erős Ducival versenyző Dovival. Azt meg hagyjuk, hogy a nyalókás szégyenszemre távozott a Gp-ből, mert a teljesítménye a béka segge alatt volt. 

 

Ezzel a vasárnapi búcsús laikusokat etető bullshittel ne itt próbálkozz.

Előzmény: kilencfan (188478)
kilencfan Creative Commons License 4 napja -2 1 188478

Rossinak már az is megfeküdte a gyomrát, hogy megkapta csapattársnak Lorenzót, nem a mexokott másodvonalas, nyugdíjast, akit lazán lenyom. Jött is a durci, meg a Duci. Aztán a nagy kombeket egy ruki taknyosorrú gyerek szépen kipukkasztotta és megérkezett az őrségváltás. 15-ben aztán még felcsillant a remény, de az addig bevállt pszicho-hadviselés csődöt mondott, már nem a 2000-res években jártunk, ezek az új csávók már nem voltak annyira érzékeny lelküek. Azóta gyászol a világ egyik fele, jövőre  a 10 éves évfordulón majd megemlékeznek róla könnyek között. So sad :(

btipus Creative Commons License 4 napja 0 1 188477

Jó :))

Beszéljünk számokról, hiszen még az is előforulhat hogy felesleges érvelni, szerinted mennyi köridőkülönbség a gp23 és a gp24 között?

Előzmény: fitosi (188476)
fitosi Creative Commons License 4 napja -1 0 188476

Nincs fél sec, hagyd a fenébe ezt, ne akard te cáfolni Pirrot. Épp arról beszélt, hogy Banya és Maki csatáját nen lehet a két motor közti minimális különbségre fogni. Ezt láttuk a futamon. 

Maki kiváló motoron ül, egy bajnoki technikán. Acosta gyengébb motorral megy így, na ő tényleg. Hagyd a hülyeséged.

Előzmény: btipus (188475)
btipus Creative Commons License 4 napja 0 0 188475

Nem érted :D

Nagyon nem lepődtem meg, de akkor próbáljuk meg egyszerűbben, kérdés: csajod mennyire szép? Szebb mint Dobrev Klára (névismertség miatt, nincs politika).

Szóval a fél másodperc az sok a MotoGp-ben.

Ebben ennyi van, vagy érted vagy nem.

 

MMarquez jellemzően versenyben van lassabb motorral, ezt nem nekem kell mondanom, hanem így van. Ezért van ő jelenleg jóval több ponttal előrébb mint a többiek akik ugyanolyan motorral mennek,..még úgy is hogy többet bukott futamon náluk. Ezt a jelenlegi kép alapján nagyon nehéz lenne kétségbe vonni, mivel adatok támasztják alá.

Előzmény: fitosi (188474)
fitosi Creative Commons License 4 napja 0 0 188474

Épp te értelmezed ár, amit Pirro mondott, mert ő ezt mondta: a két motor között nincs fél másodperc sem

 

Te meg arról regélsz, hogy milyen sok az a fél sec, holott nincs fél sec a két motor között. Aztán meg előadod, hogy mire gondolt... Amennyiben a fél seced igaz lenne, akkor Bastianini úgy vágna át a mezőnyön, mint kés a vajon. Pirro arra célzott, hogy nagyon kicsi a különbség a két motor között, és ezt láttuk Banya és Maki versenyzése alatt is. 

 

Mondd ki inkább, hogy az egészet azért csinálod, hogy kimondhasd, ez Maki miatt van, ő a sokkal lassabb motorral is versenyben van, a többiek meg szarok.

 

 

Előzmény: btipus (188473)
btipus Creative Commons License 5 napja 0 0 188473

Ne próbáld kitalálni mások indítékait, ez csak tanács, mivel nem látod a sajátjaidtól, rossz százalékban találsz, viszont 100 százalékban árulkodik a sajátjaidról.

Szóval az én álláspontom maradjon az amit leírtam.

..és akkor nézzük a gondolatmenetedet, miszerint ha a két motor között fél másodperc lenne akkor 10 másodperccel kellett volna Bagnaia-nak MMarquez előtt célbaérnie.

Szóval mivel a befutóban 0.372 másodperc volt kettejük között akkor a te logikád szerint a két motor között 0,0372 a tényleges különbség, és amennyivel kevesebbet gondolt Pirro annyival még kevesebb ez a különbség.

 

A magam gondolatmenete meg az hogy Pirro ha kicsit akart volna mondani akkor tizedet mond, a fél másodperc megemlítése az egyértelműen a nagy különbség iránya. Amennyiben kicsit akarok mondani akkor azt mondom hogy a két motor közötti különbség kevesebb mint 2tized, vagy esetleg 3tized. Ezért kérdeztem meg hogy biztos vagy-e abban hogy ezt idézni akarod, mert a megfogalmazás egyértelműen a nagy irányába mutat mittomén melyik példám ér el téged, de ha egy szoros befutót szeretnék leírni akkor nem azt mondom hogy a célvonalon áthaladva kevesebb mint fél másodperc volt a különbség, hanem azt mondom hogy a célvonalon áthaladva 1tized volt a különbség. Tehát amikor valaminek a minimális különbségét akarom érzékeltetni akkor nem használok az adott környezetben nagynak számító viszonyítási pontot azzal hogy annál kevesebb.

A különbség szándékoltan nagyobb mint a gp22 és a gp23 között ebből lehet kiindulni:

"

Marc Marquez’s Ducati this season will lack the developments that will be added to four of his rivals’ bikes.

Factory Ducati pair Francesco Bagnaia and Enea Bastianini, and Pramac’s Jorge Martin and Franco Morbidell, will profit from the new GP24.

The Marquez brothers at Gresini, and VR46’s Marco Bezzecchi and Fabio di Giannantonio, must ride a year-old Desmosedici.

Ducati technical director Davide Barana told Marca how the newer version will be more advanced than Marquez’s: “"I think the difference between GP24 and GP23 will be higher than that between GP23 and GP22.”

He identified the key change as “power”.

"

 

Szóval elfogadom hogy szerinted a valós különbség kisebb mint 0.0372, de engem nem győztél meg.

Előzmény: fitosi (188472)
fitosi Creative Commons License 5 napja 0 0 188472

Csakhogy.azt mondta, hogy nincs fél sec sem az előnye, ha annyi lenne, akkor Banyának 10 seces előnnyel kellett volna célba érnie. Te ennél sokkal többet próbáltál Pirro nyilatkozata előtt belelátni, de megint aznén meglátásomat  erősítették meg. 

Te egy dolog miatt hoztad fel, hogy Banya feleslegesen harcolt Makival, mert szeretted volna, hogy feladja a harcot, hogy a spanyol nyerhessen. Erre ment ki a játék. Viszont abban az esetben most még nagyobb hátrànyban lenne...

Martin meg nem használ ki semmit, most nyomas alatt esett. Tavaly is eldobta párszor, ő sem az a biztonsági versenyző. 

Előzmény: btipus (188467)
btipus Creative Commons License 5 napja 0 0 188471

A Ducati-nak kifejezett törekvése volt hogy ne forduljon elő az ami tavaly, azaz hogy a verzióban egy éves motor az aktuális verzióhoz nagyon közel volt. Nem könnyű okos nyilatkozatot tenni mivel azt mégsem lehet mondani hogy újra belelléptek ebbe a gödörbe....meg ugye nem is nagyon támasztja alá a többi gp23 versenyző eddig, sőt.

De gyári tesztelőként Bagnaia teljesítményét is kommunikálni akarta gondolom, az egész nyilatkozata kissé zavaros, olaszra is rákerestem hogy mi a tkömet értett a tesztelés alatt, de így is zavaros. MMarquez ugye kipróbálta a hüvelykujjas hátsó féket a tesztnapon, de nem szándékozik használni. Tehát a homologizációs szabályok azt megengedik hogy ezt akár használhassa versenyhétvégén is, de Pirro homályosan fogalmazott és nem volt egyértelmű hogy arra akar utalni hogy teszten tesztelt MMarquez a Ducati-nak fejlesztéseket...ezt egyébként akár meg is tehetné, de csak teszten, vagy mire is gondolt.

Előzmény: ANONYMOUS (188469)
btipus Creative Commons License 5 napja 0 0 188470

Igen, Rossi elvesztette ezt a csatát MMarquez ellenében. 

Bagnaia-nak okosan kell mennie, felőlem csatázhat MMarquez-l én néző vagyok, de két csatából az egyik már nullázással végződött Martin pedig ellépett, és ez a mostani sem rajta múlt hogy nem lett bukás. Könnyen lehet hogy sok tényezős lesz a bajnoki csata és ott okosan kell menni. Lehet hogy Rossi drukkernek jól esne ha Bagnaia valamiféle revansot venne, de én nem tudok eszközként tekinteni rá. Okosan kell mennie mert lehet keresztbeverés, ő sztem akkor teszi jól ha az esetleges nullázást csak az éppen aktuális tabellavezetővel vállal.

Előzmény: ANONYMOUS (188468)
ANONYMOUS Creative Commons License 5 napja 0 0 188469

lehet egész versenytávra értette azt a különbséget:)

 

Előzmény: btipus (188465)
ANONYMOUS Creative Commons License 5 napja 0 0 188468

rossi már csak tudja:)

 

„Pecco az egyik fontos vetélytársának tartja Márquezt a bajnoki versenyfutás tekintetében – jelentette ki. – Látjuk, hogy idén hogyan viszonyul hozzá: ha megelőzi őt Márquez, akkor azonnal vissza akarja előzni. És ez pedig nagyon fontos, mivel ha valaki, aki olyan, mint Márquez, észreveszi, hogy egy kicsit is gyengébb vagy, akkor azonnal belemászik a fejedbe. Ha vérzel, akkor csak erősebben megharap.”

Előzmény: btipus (188463)
btipus Creative Commons License 5 napja 0 0 188467

elég rossz tipp, fél másodperc az nem egy kis különbség ebben a sportban hanem nagy. Amennyiben azt mondta hogy nincs egy tized akkor az oké..de nem ezt mondta. Szóval ezzel pont bokán lőtte a az üzenetet.

Hasonlóképpen egyébként a fejlesztésekhez füzött megjegyzéséhez.

Itt nem az a mérce hogy MMarquez mennyire van közel, hiszen a Honda-nál is tudott nagyszerű eredményeket elérni akkor amikor az már gyenge volt. A mérce a többi gp23 versenyző.

..és akkor itt megállhatunk, MMarquez aki több futamon is bukott, bíráltad eleget ez miatt hiszen 3 alkalommal is bukott futamon, és így is 60 pontot szedett össze, a következő gp23 versenyző Bezzecchi 36 ponttal.

Acosta és Binder esetében ez 69 vs. 59 pont. ez nem egetverő különbség, sőt nagynak sem nevezehető, ...úgy hogy Binder esett futamon míg Acosta nem.

Előzmény: fitosi (188466)
fitosi Creative Commons License 5 napja 0 0 188466

Még annyi sincs, ez kb tipp volt tőle. Ha valóban akkora előny lenne a GP 24 mint azt vizionáltad, akkor Maki nem küzdött volna a győzelemért és nem lett volna olyan szoros a befutó. Persze erre meg azt fogod kitalálni, hogy Makin múlik, de akkor megint visszakanyarodunk Acostára:)

Azt meg számold ki, ha tényleg annyival gyorsabb a GP24 körönként, akkor mekkora előnnyel kellett volna Banyának nyernie a futamot.

Előzmény: btipus (188465)
btipus Creative Commons License 5 napja 0 0 188465

Nem biztos hogy tudod-e mit ídéztél :))

'..a két motor között nincs fél másodperc sem.."

Ezzel Pirro nem vállalt valami nagyot, mert ha 5tized lenne az a rengeteg kategória. De 3tized is qva sok.

Előzmény: fitosi (188464)
fitosi Creative Commons License 5 napja -1 0 188464

Nagyon jó, hogy mindig akkor mondasz valamit valamiről, amikor éppen egy szaki cáfolja egyből. Épp most nyilatkozott Michele Pirro a Duci tesztversenyzője arról, hogy mindimális a különbség a GP 23-24 között, és hogy a verseny utolsó köreiben ez semmit nem jelentett, mert mindkettő a határpon versenyzett. Te meg pont azzal próbáltad maki magasztalni, hogy hát GP 23... LoL

 

De akkor nézzük, mit is mondott Pirro: Én személyesen eléggé sajnálom azt, hogy mindenki a két motor közti különbségről beszél. De egy dologra szeretnék rámutatni: a két motor között nincs fél másodperc sem, ahogy talán azt sokan hiszik. A jerezi főfutam utolsó öt körében pedig kifejezetten nem jelentett semmilyen különbséget, hogy valaki a GP23-on, más meg a GP24-en ült. Amikor ennyire a határon motorozol, akkor csak a [gázt és a féket kezelő] csuklód, illetve mindenekfelett a tulajdonságaid és a hozzáállásod számítanak. Kész, ehhez nem lehet mit hozzátenni.”

 

Most nagy bajban vagyok, hogy kinek higgyek, neked, vagy Pirronak.:))

 

2015-ről: értem én, hogy itt is ugyanazt szeretnéd elhitetni, mint az F1-ben Hatmiről, hogy Maki nem hibás semmiben sem, meg nem is küzdött úgy a bajnoki esélyes ellen, mintha az életéről lett volna szó, holott a vb címre már korán elszálltak az esélyei. Valójában te próbálsz ebből hitvitát csinálni, holott annyiról van szó, hogy az a versenyző, aki már nem lehetett vb abban az évben, drasztikusan beleszólt a két vb esélyes párharcába. Ennél alávalóbb tettett a sportban nehéz elképzelni.

Előzmény: btipus (188463)
btipus Creative Commons License 6 napja -1 2 188463

"Acostát csak a GP 24-ek előzik meg, Binder a gyári KTM-mel csak 7. utána a következő KTM-es 14. helyen van. Akkor a KTM-et nevezhetjük szarnak a Makis példád után, mert a töbiek a fasorban sincsenek?"

 

Binder 10 ponttal van lemaradva.. az azért nem qva nagy lemaradás.

-

Bagnaia kétszeres világbajnok, sok szép futama volt már, de Rossi most írta azt hogy:

„Szia Pecco, azt akartam mondani neked, hogy a mai után az életem végéig az adósod leszek. ..."

-

2015 szezonzáró Lorenzo nyerte az évet, több ponttal és több győzelemmel. Rossi pedig nem a fő ellenfelére figyelt, hanem a világbajnokság szempontjából akkor mellékes MMarquez-re, neki ment egy fantasztikus ausztrál futam után ahol MMarquez megverte Lorenzo-t, a következő futamon nekiállt megleckéztetni, és az utolsó futamon MMarquez-t vádolta meg azzal hogy nem akarta megverni Lorenzo-t hogy ezzel ő, Rossi legyen a világbajnok. ...egyébként nem lett volna elég, Pedrosa-nak is meg kellett volna előznie mivel pontegyenlőség mellett is Lorenzo a bajnok a több futamgyőzelmével.

De ez egy hitvita, ebben a témában nekem ennyi volt.

Amiért mégis belemegyek az az hogy most Bagnaia a saját bajnokságát tolja.

Előzmény: fitosi (188462)
fitosi Creative Commons License 6 napja 0 0 188462

Nem tudom, honnan vetted, hogy azt mondtam, hogy a GP 23 jobb az ideinél, ilyet nem mondtam. Ismétlem: Van, amiben jelenleg jobb, a felsorolást nem ismétlem meg.

Acostát csak a GP 24-ek előzik meg, Binder a gyári KTM-mel csak 7. utána a következő KTM-es 14. helyen van. Akkor a KTM-et nevezhetjük szarnak a Makis példád után, mert a töbiek a fasorban sincsenek?

Rossinál azt kritzálod, hogy az ő akadémiájáról származó Banyát dicséri. Na ne viccelj már.

2015-ben pont, hogy Maki, aki már év közepén kiszállt a vb versenyből kockázatos manővereket bevállalva küzdött ellene, egyszerűen sportszerűtlenül beleszólt a vb címbe, ezért szólat fel Rossi, hogy a Maki a nyalókást segíti. Láttuk is, hogy nem akarta megelőzni a nyalókást, ezért Maki sportszerűségből ott megbukott.

 

Előzmény: btipus (188461)
btipus Creative Commons License 6 napja 0 0 188461

Ez katyvasz, egyfelől ahogy írtam nincs az élmezőny közelében egy gp23-s motor sem MMarquez kivételével, ..lehet cáfolni, ennek hiányában mi az alapja a kijelentésednek hogy van olyan jó, sőt jobb mint a gp24?

A Gas-Gas egy idei fejlesztésű KTM, és fejlődni is fog. Ettől függetlenül Acosta szereplése nagyon jó, akár előrébb is lehetne ha az elmúlt versenyhétévége is besikerül.

MMarquez meg ha van esélye akkor mennyi fog a győzelemért, ...aki versenyző az ne is tegyen másként, nem értem mit is szeretnél a 4. versenyhétvégén a 21-ből..

Rossi meg már a múlt nekem nincs kedvem foglalkozni vele, szerintem(!) rossz gondolatmenet a saját érzelmeit belekeverni Bagnaia versenyzésébe, ez már nem az ő asztala. Bármit is képzelt vagy gondolt 2015-ről, benne volt vastagon ő kezdte a médiaüzengetést, és azt a balhét is ő okozta amiért aztán hátrasorolták...megvárta Marquez-t, látszott hogy eszébe sincs a saját versenyét futni, hanem meg akarta leckéztetni a másikat...bárki más fekete zászlót kapott volna. Aztán az egészet rákente Marquez-re mert hogy amaz nem nyerte meg neki a bjanokságot azzal hogy megy azt megveri Lorenzo-t.

Ebből nem tud kilépni, ő dolga nekem8, de Bagnaia nem egy eszköz, nem része ennek az egésznek....ha MMarquez-nek áll le keménykedni, akkor hasonlóképpen megszívja mint Rossi, és valaki más fogja behúzni a bajnokságot ahogy Rossi esetében.

 

Előzmény: fitosi (188460)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!