Vannak extrém esetek, mikor egy Simsonnal két fiatal keresztül szeli az USA-t, de azért egy 7-10 napos, kétszemélyes túrára, magashegyek között ideálisabb egy hatszázas, vagy nagyobb motor.
Én is sokszor mentem el motorozni egy napra. Hajnalban indultunk, éjjel érkeztünk, mert ennyi időnk volt és 6-800 km-t gurultunk. Az is nagyon jó. Meg az is, mikor lépten-nyomon megállunk a kismotorral.
A motorozásban az a jó, hogy mindig jó - ha nem esik az eső.
Nem hiszem, hogy váltós motort vesz az, aki munkába járásra használja. Ha motorozni akarna, már levizsgázott volna. Persze, páran biztosan ráéreznek az ízére, de biztosan nem sokan.
Valószínűleg ezeket az új motorosoka 6.30-8.30, majd 16-18 óra közötti időszakban látjuk. Kirándulni, munkahelyen túli távolságokra nem sokan merészkednek közülük.
Akinek van 125-ös motorja, nem azért vette, hogy kivívja az 1000-es, vagy anál nagyobb űrtartalmú motorosok elismerését. Csakis élvezetből, szeretetből hajtjuk, kirándulunk vele. Semmi sem változik ezzel kapcsolatban a jövőben.
Tegnap olvastam. Már évek óta mondja egy barátom, hogy ez a jövő. És más egyebeket is szokott mesélni, amiből valami bejött, valami nem... szerencsére.
Üdv. Vettem egy 2007es 125 YBR-t injektoros. De melegen nincs alapjárat. Amúgy jól megy, van egy kis szelephang. Mi lehet a gond? Gondolom elsőre gyertyacsere, szelephézag állítás. Esetleg még valami?És lenne-e esetleg valakinél service manual?
Biztosan jók! Azért a benzines masinák gondolom még hosszú ideig velünk maradnak,azért nem olyan egyszerű az átállás. Sokan nem is engedhetik meg maguknak az elektromos járműveket.. Meg valljuk meg az őszintét,ez megint csak egy üzlet,valami újat megint megpróbálnak eladni a népnek. Jó drágán. Bútítanak minket...ami idáig volt az szar...ez a jövő..🤣. Megvan a maga létjogosultsága az elektromos autónak az biztos. Csak ne próbálnák idővel ellehetetleníteni a régi technikákat. Mondjuk,pl nekünk nem lenne rossz egy elektromos autó. A feleségem szinte ki sem mozdul a városból,max a régi falunk,vagy Tb ritkán. Cirka egy 25 kilóméteres körben autókázik. Viszont a napi rutin,hogy reggel autó beindít,majd az iskolánál leállít. Újra beindít,munkahelyen leállít,majd délután iskola leállít,újraindít,majd haza leállít+utána ide-oda hozza viszi a gyerekeket,mindezt egy kb 5 kilóméteres sugaru körben. Ezt hívják autógyilkos használatnak. Igazából be sem melegszik. A Ford a gázolajos,annak sem használ, Dacia igaz benzines ,de részecskeszűrő meg miegymás....nem egészséges eggyiknek sem. Tehát ideális lenne egy elektromos autó. Otthon mindig tudod tőlteni,oszt jól van. Nekem is pont megfelelne egy elektromos robogó😁...9kilóméterre van a munkahely. Sajna nincs kerékpárút,és erős forgalom van az uton,ezért nem merek bicajjal járni. Ha lenne annyi pénzünk,amennyi nincs😂..akkor tök jó opció lenne,hogy van mondjuk a Dacia hosszabb távra,nyaralni,kirándulni,és a városi hajszára meg lenne egy elektromos autó. Környezetvédelmi szempontokat nem nézem,mert azért az elektromos is csak "pillanatnyilag nézve zöld". A védákat meg leszarom...nem járok gyorsan😉!