Keresés

Részletes keresés

Adatlap
Nick: EzermesterElek
Email:
Weboldal:
Bemutatkozás: Nem pont az autószerelés a szakmám, viszont értek hozzá. Saját autóim közül 1-et sem vittem szerelőhöz, mindet én szereltem, és a mai napig mennek külömböző tulajoknál, és külömböző helyeken. Voltak köztük egyszerűek mint, 1.4 8v FAstra, Seat cordoba 1.6 8v, meg bonyolultabbak is mint, Rexton 2.7 XDI, Renault Laguna 1.8 16v, BMW 325 TDS. szóval ha valaki tanácsot kér tőlem, ha tudok segítek. Ritkán nyúlok mellé, de ha még is, akkor kezdem előröl és addig csinálom amíg jó nem lesz. Most a 1.6 8v Seat-ot farigcsálom mert nem volt éppen kegyes hozzá az előző gazdája, viszont szeretném meg menteni mert nagyon olcsón jött és 3 ajtós Coupe Stella. Külsőre gyönyörű, a belterével kell foglalkoznom sokat, meg a motor fellújjítással mint, szelepszárszimering csere, gyűrűk, a henger hónolást azért nem írom bele a listába mert hálistennek nem hordós, 13, 13.4 Bar kompresszió van a hengerekben szóval a gyűrűzés indokolt. Kartergáz szűrő és minden ami az üzemanyag ellátásért felel és a gyújtásért felelős összes alkatrész cseréje történik még most is. 1 hónapja van teljesen szétszedve a motorja, hát munka mellet elég lassan haladok vele de hogyha már így szét szedtem akkor már le is fogom festeni a blokkot szép pirosra mint amilyen az autó. Alig várom hogy kész legyen és mehessek vele egy kört, mert mióta meg vettem még nem járt a motorja mert ahogy át néztem sok olyan dolgot fedeztem fel, ami miadt inkább a felújítással kezdem az ismerkedést :D. Viszont ennyit rólam. Ui.: Csak a hibátlannal érdemes megelégedni.
Státusz:
Nyitott topikok
Topikgazda:

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!